تغییر قیمت بازار مصالح ساختمانی با افزایش نرخ حامل‌های انرژی

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/رییس انجمن انبوه سازان استان تهران با اشاره به تاثیر اجرای فازدوم هدفمندی یارانه ها بر بازار مصالح ساختمانی، گفت: با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها مابقی اجزای مرتبط با ساختمان سازی هم با تغییرات قیمتی مواجه می‌شود.
به گزارش ممتاز(Bananews.ir)،ایرج رهبر در خصوص اجرای فازدوم هدفمندی یارانه ها، اظهار داشت: تغییر در قیمت‌های دیگر بازارهایی که نقش بسیاری در ساختمان سازی دارند بر قیمت کل ساخت هم تاثیرگذار است و ما پیگیر هستیم تا میزان این افزایش قیمت‌ها را محاسبه کنیم.

وی با بیان اینکه قیمت سیمان و دستمزد کارگر پیش از سال تازه افزایش داشته است، گفت: با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها مابقی اجزای مرتبط با ساختمان سازی هم با تغییرات قیمتی مواجه می‌شود.

رییس انجمن انبوه سازان استان تهران تصریح کرد: البته در معاونت نظارت راهبردی رییس جمهور برای پروژه‌های عمرانی کشور برنامه ریزی شده است و براساس قانون نظام فنی اجرایی برای آنها تصمیم گیری می‌شود.

رهبر با اشاره به اینکه قیمت مقطوع پروژه مسکن مهر به نسبت افزایش تورم بسیار کم است، افزود: در این مدت به سبب قیمت پایین ساخت مسکن مهر بعضی از پروژه‌ها تاخیر داشتند و عدم هماهنگی‌هایی هم صورت گرفته و نمی‌توان همه را برعهده پیمانکار گذاشت.

 

مهر

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.