تغییر مأموریت‌های سازمان سینمایی «فرشتگان قصاب» را از حمایت محروم کرد

قهرمانی:

سینماپرس-گروه سینما/قهرمانی تغییر مأموریت ها در سازمان سینمایی را دلیل حمایت نشدن از فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب» عنوان کرد.

محمد قهرمانی مدیرعامل موسسه شهید آوینی و تهیه کننده سینما در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس، با بیان این مطلب اظهار داشت: فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب» به کارگردانی سهیل سلیمی در گروه فیلم های اول قرار داشته و براساس قوانین موجود در سینما این فیلم باید توسط مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مورد حمایت قرار می گرفت، اما با تغییر ماموریت ها در سازمان سینمایی کشور، حمایت از این گروه فیلم ها به بنیاد فارابی ارائه شده و متاسفانه این بنیاد حمایتی از تولید فیلم نکرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مشغول جذب اسپانسر برای ساخت «فرشتگان قصاب» هستیم، با توجه به برنامه ریزی های انجام شده این فیلم در اوایل شهریور ماه در لبنان کلید خواهد خورد، هم اکنون نیز در مرحله انتخاب بازیگر هستیم.

وی ابراز داشت: بخشی از لوکیشن های این فیلم در کشور لبنان انتخاب شده و فیلمبرداری «فرشتگان قصاب» از لبنان آغاز و در تهران به پایان خواهد رسید. همچنین قرار است، در کنار هنرپیشگان ایرانی از هنرمندان لبنانی نیز استفاده شود.

داستان «فرشتگان قصاب» در رابطه با قاچاق اعضای بدن در افغانستان است.

انتهای پیام/ر/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۶۰۱۶


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.