تغییر مدیریتی و تحول ساختاری در باشگاه شهرداری تبریز/ ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان کسر شد

اظهارات علیرضا نوین در گفت‌وگو با برنا

شهردار تبریز از تغییرات مدیریتی و تحولات ساختاری در باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری تبریز خبر داد.

علیرضا نوین در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: با توجه به ضرورت احراز جایگاه واقعی تیم شهرداری تبریز در سطح اول فوتبال ایران و تداوم شور و نشاط اجتماعی نزد جوانان و شهروندان، برنامه های خاصی برای فعالیت های آتی باشگاه شهرداری مدنظر داریم که بستن تیمی مقتدر و توانمند برای صعود مجدد به لیگ برتر از آن جمله می باشد.

وی ادامه داد: ظرف چند روز آینده و تا قبل از اتمام هفته جاری، شاهد تغییرات کلی در سطح مدیریت باشگاه شهرداری خواهیم بود تا بر اساس استراتژی و رویکرد توفیقمندانه به سمت و سوی دستیابی به اهداف کلان شهرداری در حوزه ورزش و مخصوصا رشته پرطرفدار فوتبال، حرکت جدی خود را عملیاتی کنیم.

نوین اضافه کرد: در کنار استمرار سرمایه گذاری برای ورزش همگانی و قهرمانی در مجموعه شهرداری تبریز، همانند سالیان گذشته علاقمند به حمایت از کلیه رشته های ورزشی در قالب هیئت های ورزشی هستیم.

وی با اشاره به کسر ۲۵ تا ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان تیم فوتبال شهرداری تبریز بخاطر سقوط به لیگ دسته اول باشگاه های کشور، میزان کل بودجه تخصیصی به این تیم را در فصل گذشته رقابت های فوتبال، رقمی قریب به ۵ میلیارد تومان عنوان کرد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.