تغییر مواضع غربی‌ها نسبت به ایران تعامل بیش از پیش با کشورمان را نوید می‌دهد

فروردین ۱۴۰۳

یک کارشناس سیاست‌خارجی گفت: قطعا رویکردهای دولت یازدهم منجر به تغییر موضع سیاستمداران غربی خواهد شد که این تعامل هرچه بهتر و بیشتر با جمهوری اسلامی ایران را نوید می‌دهد.

” سید مصطفی ابطحی ” در گفتگو با خبرنگار سیاست‌ خارجی ممتاز نیوز، در رابطه با انتشار یافتن خبرهای مبنی بر اعلام آمادگی وزیر امورخارجه انگلیس برای برقراری ارتباط با جمهوری اسلامی ایران، گفت: خلق حماسه سیاسی ۲۴ خرداد توسط ملت ایران پیام روشن و آشکاری برای جامعه جهانی در برداشت.

وی به سابقه اجرایی درخشان رئیس‌جمهور منتخب اشاره کرد و ادامه داد: نکته مثبت و حائز اهمیت در خصوص ” حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی ” سابقه درخشان وی در روابط بین‌الملل است که  باید از این موضوع به نحو احسن و کارآمد استفاده شود.

ابطحی تاکید کرد: قطعا رویکردهای دولت یازدهم منجر به تغییر موضع سیاستمداران غربی خواهد شد که این تعامل هرچه بهتر و بیشتر با جمهوری اسلامی ایران را نوید می‌دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با آغاز کار دولت تازه، همچنین تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و فعالیت هرچه بیشتر وزارت خارجه می‌توانیم شاهد فصل تازهی از روابط ایران با کشورهای غربی باشیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.