تغییر نام اتحادیه املاک کشور به کمیسیون تخصصی املاک ایران

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/اتحادیه مشاوران املاک کشوری به نام ” کمیسیون تخصصی املاک ایران” زیر نظر اتاق اصناف ایران تغییر نام داد.

به گزارش ممتاز ؛ مصطفی قلی‌خسروی در گفت‌وگو با ایسنا از تغییر نام این اتحادیه به کمیسیون تخصصی املاک خبر داد و گفت: این تغییر نام سببی بر تغییر فعالیت‌ها نیست.

وی که در حال حاضر سرپرست کمیسیون تخصصی املاک محسوب می‌شود، اظهار کرد: قرار‌ است تا چند ماه آینده انتخابات تعیین رییس این اتاق برگزار شود.

قلی‌خسروی افزود: این مرکز اصناف سبب تقویت اداره و بررسی‌ کردن کار اتحادیه در استان‌های کشور می‌شود که براساس قانون امسال و تصمیمات اتاق اصناف ایران، اتحادیه مشاوران املاک کشور تغییر نام می‌دهد.

به گفته وی در این انتخابات، کلیه‌ مشاوران املاک در سطح کشور کاندیدا می‌شوند که این کمیسیون تخصصی از بین این اشخاص، خبرگانی را براساس آیین‌نامه در حال تدوین، معرفی می‌کند که از بین آنها یک نفر به عنوان رییس انتخاب خواهد شد.

قلی‌خسروی معتقد است: برای ارتقای فعالیت اتحادیه‌ها این مرکز می‌تواند به عنوان کمیسیون تخصصی فعالیت‌ها را پیگیری کند که این امر سبب جلوگیری از ایجاد تخلفات می‌شود.

به گفته‌ وی این کمیسیون متشکل از کمیسیون‌های تخصصی عمران، کمیسیون بهداشت و امنیت است که زیر نظر اتاق اصناف ایران اداره می‌شود.

سرپرست کمیسیون تخصصی املاک تاکید کرد: با تغییر نام اتحادیه مشاوران املاک به این کمیسیون، تغییری در فعالیت‌ها ایجاد نمی‌شود. هم‌چنین مکان این کمیسیون در محل قبلی اتحادیه املاک است.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. قاسمي:

    خیلی جالب است هر چه آدم بیسواد توی بنگاههای املاک جمع شده بعدا اسمشو میگذارندکمیسیون تخصصی املاک ایران،‌خود این آقا که این صحبت را کرده چند کلاس سواد دارد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.