تغییر نام اکشن علمی- تخیلی «تام کروز»

به گزارش بی باک به نقل از فارس، داگ لایمن کارگردان فیلم،نام آن را تغییر داده است.

این فیلم‌ساز می‌گوید نام فعلی بیشتر به کلیت قصه و حال و هوای آن می‌خورد و برای یک فیلم از تام کروز، نام بهتری است.

تام کروز هم با نام جدید فیلم موافق است و می‌‌گوید نام قبلی آن بی‌مسما بود و به درد یک فیلم بلند سینمایی اکشن و دلهره‌آور نمی‌خورد.

این فیلم علمی ـ تخیلی بر اساس قصه براساس قصه یک رمان گرافیکی ساخته می‌شود و درباره هجوم موجودات بیگانه فضایی به کره زمین است.

قصه فیلم حال و هوایی شبیه «روز گراند داگ» فیلم کمدی موفق دهه هشتاد میلادی بیل موری دارد، که در طول فیلم یک روز به صورت مدام تکرار می‌شد و زمان قصه، به جلو نمی‌رفت.

در «ما فناپذیر هستیم» تام کروز در نقش یک کلنل عصبانی ارتش بازی می‌کند که ماموریت او مقابله با موجودات فضایی است.

او در همان اولین روز نبرد کشته می‌شود، ولی فردای آن روز دوباره زنده شده و به مبارزه خود با این موجودات فضایی ادامه می‌دهد.

این اتفاق هر روز صبح دوباره تکرار می‌شود، تا اینکه وقوع اتفاق تازه‌ای قصه فیلم را به سمت و سوی دیگری می‌برد.

داگ لایمن می‌گوید با توجه به اینکه کاراکتر تام کروز در طول قصه فیلم چند بار کشته شده و دوباره زنده می‌شود نام «مافنا پذیر هستیم» نامی زیرکانه است و حال و هوای کلی آن را بهتر به نمایش می‌گذارد.

کمپانی برادران وارنر که تهیه‌کننده فیلم است، هفته قبل چراغ سبز به داگ لایمن داد تا با تغییر نام فیلم، آن را به صورت رسمی اعلام کند.

تام کروز در حالی در نقش اصلی این فیلم بازی می‌کند که فیلم‌نامه آن به طور مشخص برای یک بازیگر جوان‌تر نوشته شده بود.

اما کمپانی برادران وارنر به جای بازیگران جوانی مثل رایان گاسلیک یا جوزف گوردن لویت، خواهان یک ستاره سرشناس برای این نقش بود.

به همین دلیل، مسئولان کمپانی فیلم‌نامه فیلم را با کمک دو فیلم‌نامه نویس دوباره نویسی کردند تا کاراکتر اصلی قصه فیلم به سن و سال تام کروز بخورد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.