تفاهم نامه میان شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران

۲۵اردیبهشت،

تفاهم نامه میان شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به منظور توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر و یا در معرض آسیب‌های اجتماعی از طریق آموزش‌های فنی و حرفه‌ای منعقد شد.

به گزارش خبرنگار مسکن خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کوروش پرند معاون وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی با مجید کیان‌پور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهر ایران امروز تفاهم نامه‌ای با عنوان افزایش و مهارت نیروی انسانی کارکرد در بافت فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی کشور، تحقق سند ملی توانمندسازی و ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیر رسمی، اجرای سند راهبردی مهارت و فن‌آوری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و سایر اسناد بالادستی منعقد کردند.

این تفاهم نامه از زمان امضا برای دو سال اعتبار دارد و در صورت رضایت طرفین تمدید می‌شود.

همچنین در نحوه اجرای این تفاهم نامه عنوان شد که مدیران کل آموزش فنی و حرفه‌ای و مدیران کل راه و شهرسازی استان‌های ذیربط بر عملیاتی شدن و اجرای این تفاهم نامه عهده‌دار می باشند.

این تفاهم نامه در هشت ماده ،سه بندی کلی،۲۵ بند جزیی، چهار تبصره و سه نسخه که هر یک حکم واحد دارند منعقد شد.

هدف کلان این تفاهم نامه بهره گیری از توانمندی‌های اجرایی، مدیریتی، علمی، پژوهشی، آموزشی و … جهت آموزش ساکنین محدوده‌های بافت های فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی برای توانمندسازی آن‌ها و همچنین اشتغال مفید و مولد متقابل این شرکت عمران و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.