تفرجگاه و پاتوق های محله منطقه ۱۹ توسعه می یابد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

معاون شهری وفضای سبز منطقه ۱۹ بیان نمود: مراکز تفرجگاهی وپاتوقهای محله این منطقه در سال جاری توسعه می یابد.

 
 
به گزارش تفسیری ته گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگارانهران سما iبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، موسی علیپور زنوزی با اشاره iبه اینکه شهروندان اوقات فراغت خود را در ۹۰ درصد محیط شهری و فضاهای عمومی می گذارند، افزود: در این جهت مراکز تفرجگاه ها و پاتوق های محله منطقه متناسب با پتانسیل های موجود در حال گسترش می باشند که بخشی از آنها iبه پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد رسیده اند.
 
وی تصریح نمود: درحال حاضر عملیات احداث تفرجگاه اتوبان تندگویان، جنب کتابخانه بعثت با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد و  پاتوق محله درختی در تقاطع میثاق – تندگویان نیز ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
 
همچنین برای دسترسی iبهتر شهروندان منطقه  پاتوق محله شیخ صدوق نیز در خیابان میثاق در حال احداث است که تاکنون نزدیک iبه ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
 
به گفته زنوزی ساماندهی دو پاتوق محله باران در خیابان پیروز جنوبی و پاتوق محله تندگویان بین کوچه های ۹ و ۱۱ نیز درحال انجام که درحال حاضر فعالیت عمرانی آنها iبه بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.
 
وی خاطرنشان نمود: این روند iبه شیوه منظم و مستمرادامه دارد و براساس برنامه وقتبندی تا آخر امسال iبه پایان می رسد تا شهروندان بتوانند با دسترسی راحت تر و بیشتر iبه این اماکن تفرجگاهی گوشه ای از اوقات فراغت خود را iبهینه سازند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.