تفرقه افکنی بین طوایف کشورهای اسلامی فتنه صهیونیستی است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

رضایی در دیدار جمعی از رزمندگان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان:

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، اختلاف افکنی بین مذاهب مختلف اسلامی و تفرقه افکنی بین طوایف کشورهای اسلامی را فتنه صهیونیستی خواند و گفت: باید برای وحدت در جبهه اسلامی تلاش کنیم و مبارزه را به سمت صهیونیسم هدایت کنیم.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر امروز(دوشنبه) در دیدار جمعی از رزمندگان شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برخی رسانه های منطقه به فتنه صهیونیستی دامن می زنند اظهار داشت:این فتنه توسط سازمان های جاسوسی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی تدارک دیده شده و توسط برخی کشورهای منطقه مورد استقبال قرار گرفته و به دست آنها در سوریه و عراق شروع شده است.
 
رضایی تصریح کرد:این جبهه مشترک در تلاش است تا دامنه این فتنه را به افغانستان هم بکشد.
 
وی در ادامه گفت: اختلاف افکنی بین مذاهب مختلف اسلامی و تفرقه افکنی بین طوایف کشورهای اسلامی محور اساسی این فتنه است.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: آنها از یک طرف می خواهند بین شیعه و سنی اختلاف بیندازند و از طرف دیگر بین کرد و عرب و فارس و پشتون ها درگیری درست کنند.
 
وی تاکید کرد: بعضی از خبرگزاری های منطقه هم در حال دامن زدن به این مساله هستند و در جلسه ای که در اسفند ماه سال گذشته در اردن برای طراحی حمله به عراق تشکیل شده بود، یکی از رسانه های عربی شرکت داشته است.
 
رضایی افزود: همه ما باید تلاش کنیم وحدت در جبهه اسلامی را حفظ کنیم و مبارزه را به سمت صهیونیسم هدایت کنیم.  اگر احساسات و عواطف به کنترل درنیاید و مسیر عقلانیت را پیش نگیریم این فتنه صهیونیستی زیان های بزرگی  در جهان اسلام وارد خواهد کرد.   
 
در پایان این دیدار، با اهدای لوح به شرکت کنندگان از مجاهدت های مبارزان و رزمندگان شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان تقدیر شد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.