تفرقه جریان سیاسی به نفع نظام نیست/ حضور نمایندگان جریانات سیاسی در مجلس تنش ایجاد می‌کند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه حضور احزاب در کمیسیون قضایی مجلس نتیجه مشخصی دربر ندارد، گفت: حضور نمایندگان جریانات سیاسی و تناقض در آراء به خودی خود تنش ایجاد می‌کند.

“حبیب‌اله بوربور” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پیرامون حضور احزاب در کمیسیون حقوقی قضایی مجلس، که از سوی یکی از فعالان سیاسی مطرح شده بود، اظهار داشت: تا زمانی که نظام بحث جمهوریت را به اندازه اسلامیت قبول نداشته و برای آن برنامه ریزی نکند، این گونه پیشنهادات نیز به نتیجه نمی‌رسد.  
 
وی ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی بایستی اعتقاد به پاسخگو بودن جریان فکری وجود داشته باشد، چرا که زمانی می‌بینیم صدها حزب در کشور موجود است که هیچ برنامه‌ای ندارند، بنابراین جریان سیاسی باید در دو و حداکثر سه جریان ادغام شود و براساس برنامه حرکت کنند.
 
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به روی کار آمدن رئیس‌جمهور پیشین اضافه کرد: پس از روی‌کارآمدن رئیس دولت دهم وی اعلام کرد که از سوی هیچ حزبی انتخاب نشده است، که در آینده نیز پاسخگو نبود.

بوربور افزود: جریان فکری موجود بایستی مدیر تربیت کرده و در طول دوره‌ای که مسئولیت دارد، به مردم پاسخگو باشد، همچنین جریان مقابل نیز وظیفه دارد عملکرد وی را نقد منصفانه کند.  
 
دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در زمان فعالیت خانه احزاب تشکل‌های عضو آن، جریان مقابل را قبول نداشته و هیچ عملکرد درستی از آن خارج نمی‌شد، تصریح کرد: در این زمان من بازرس احزاب بودم و خوب می‌دانم که تفرقه موجود در جریان‌های سیاسی به نفع سامان دادن نظام نیست، مگر آنکه این جریانات در دو جریان اصلی با حفظ اصول خروجی مثبتی را داشته باشد.  
 
وی با بیان اینکه حضور احزاب در کمیسیون قضایی مجلس نتیجه مشخصی در بر ندارد، تاکید کرد: حضور نمایندگان جریانات سیاسی و تناقض در آراء به خودی خود تنش ایجاد می‌کند، لذا ممکن است فعالان سیاسی در این جلسات خط و حرف سیاسی خود را دنبال کنند که مورد قبول جمع حاضر نباشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.