تفکر بسیجی، همان تفکر آزادی خواهی، اخلاق مداری و دینداری است

۱۲م دیماه ،

رئیس بسیج صداوسیما در مراسم معارفه فرماندهان تازه پایگاهها:

طی احکام جداگانه ای فرماندهان تازه حوزه بسیج معاونت اداری و مالی و پایگاه های بسیج معاونت رسانه های مجازی، شبکه رادیویی نمایش، اداره کل روابط عمومی معارفه شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز بسیج رسانه ملی؛ با صدور این احکام از سوی علی اصغر جعفری مشاور رئیس سازمان و رئیس مرکز بسیج صداوسیما، رجبعلی نخبه زعیم مدیر ارتباطات تلفنی و بی سیم، فرهاد کاظمیان فر مشاور معاون رسانه های مجازی، رضا سوسن گل مدیر گروه حماسه و دفاع مقدس رادیو نمایش و سیدتقی سهرابی مدیرکل روابط عمومی صداوسیما به ترتیب با حفظ سمت به عنوان فرماندهان حوزه و پایگاه های بسیج معاونت اداری و مالی، معاونت رسانه مجازی، شبکه رادیویی نمایش رادیو و اداره کل روابط عمومی صداوسیما منصوب شدند.
در مراسم معارفه این فرماندهان که به صورت جداگانه برگزار گردید، جعفری با تبیین وظایف ذاتی بسیج رسانه ملی، مهمترین مأموریت بسیجیان در سازمان صداوسیما را کار فرهنگی ـ رسانه ای برشمرد و افزود: قریب به اتفاق همکاران ما در سازمان صدواسیما بسیجی و تعداد بسیاری ایثارگر می باشند لذا بایستی فرصت را مغتنم شمرد و نهایت بهره را برد و با استفاده از همه ظرفیت‌هایی که رسانه ملی و بسیج مستضعفین در اختیار ما گذاشته، رسالت عظیمی که به ‎ عهده داریم را انجام دهیم.
رئیس مرکز بسیج صداوسیما با بیان اینکه امروز تفکر بسیجی که همان تفکر آزادی خواهی، امیدبخشی، اخلاق مداری و دینداری است بیش از پیش در رسانه ملی حاکم است، افزود: بسیج صداوسیما براساس ماموریت های مهم رسانه ای و همچنین بر پایه سند افق رسانه سازمان صداوسیما سعی دارد با تلاشی مضاعف و برنامه ریزی هوشمندانه نسبت به  سازماندهی نیروهای متعهد و توانمند اقدام نماید.
حسن تقدس نژاد معاون اداری و مالی صداوسیما در مراسم معارفه اولین فرمانده حوزه بسیج این معاونت، گفت: بسیج در کشور نقشی اساسی دارد و مردم بسیجیان را رزمندگانی با صفات ارزشمند می دانند که در تمامی عرصه های مهم و تاثیرگذار نظام از جمله فعالیت های علمی، دانش بنیان و رسانه ای حضوری فعال و گسترده دارند.
وی افزود: در رسانه ملی وظیفه داریم جایگاه مهم و رفیع بسیج را تعریف و دستاوردهای عظیم آن را به مردم معرفی نماییم.
مهندس لطف اله سیاهکلی معاون رسانه های مجازی رسانه ملی نیز در مراسم معارفه اولین فرمانده بسیج این معاونت، بسیج را دریای عظیمی از معارف اسلامی دانست و گفت: بسیج مستضعفین که با خلاقیت امام راحل (س) شکل گرفت با توجه به حضور انسان های شریف و ایثارگر برکات بسیاری را برای انقلاب به ثمر نشانده است.
وی ادامه داد: در رسانه ملی نیز باید عظمت بسیج با کاردسازی، تربیت نیروی متخصص و متعهد رسانه ای و ورود به عرصه تولید بیش از پیش بروز نماید.
سهرابی مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما که اکنون فرماندهی پایگاه بسیج مجموعه خود را عهده دار می باشد، گفت: حضور و خدمت در بسیج لطفی الهی است که امروز شامل حال همکاران ما شده است، لذا باید با تلاشی مضاعف نسبت به تحقق آرمان های والای بسیج همت گماریم./ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.