تفکر هجومی قلعه نویی با توانایی بازیکنان همخوانی ندارد

۰۷م آذر ،

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: صدرنشینی تیم فوتبال استقلال سبب شده که آنها از روحیه بالایی برخوردار باشند اما بازی سختی مقابل فولاد خوزستان خواهند داشت.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: آبی پوشان تا هفته پانزدهم خوب بازی کردند و با اقتدار در صدر جدول قرار دارند امیر قلعه نویی با شرایط فوتبال ایران به خوبی آشنا است و در هر نیمکت تیمی که قرار داشته آن تیم را به  سمت قهرمانی سوق داده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال دربارهٔ عملکرد تیم فولاد خوزستان بیان داشت: نتایج فولاد خوزستان تا الان نشان داده که این تیم جنوبی نوسان بسیاری داشته است تیم فولاد در بعضی از بازیها فوق تصور بوده و نتایج درخشانی را گرفته و در برهه ای از بازیها هم ضعیف و دور از انتظار ظاهر شد.

وی اظهار داشت:  نقطه قوت فولادی ها  این است که آنها بازیکنان جوان و دونده دارند و این موضوع شرایط را برای بازی با استقلالی ها سخت خواهد کرد.
 
لطیفی تصریح کرد:  امیر قلعه نویی سعی می کند که تاکتیک تیمش را طوری قرار دهد که مهاجمان جوان فولاد در شرایط کورس با مدافعان استقلال قرار نگیرند میانگین سنی خط دفاع استقلال بالا است و مدافعان این تیم در بازی سرعتی از مهاجمان حریف عقب می افتادند و این کارشان را سخت می کند.
 
وی بیان داشت: خط میانی استقلال باید طوری در زمین مسابقه جاگیری کنند که اجازه بازی سازی را به هافبک های خلاق و طراح فولاد خوزستان ندهند.
 
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال بیان کرد: استقلالی ها مهاجم گلزن ندارند همچنین این تیم بازیکنان پایه ای که دفاع حریفانش را تحت فشار قرار بدهند  ندارند عدم حضور یک  هافبک طراح و بازیساز همچون مجتبی جباری در تیم استقلال سبب شده که مهاجمان این تیم پاس های نفوذی دریافت نکنند و خسرو حیدری  هم در نفوذ هایش موفق نبوده است.

لطیفی عنوان کرد: همه این عوامل منجر به این امر شده که استقلالی ها امسال بازی زیبا و هجومی ارائه نمی دهند و تعداد گل های زده شان مقابل حریفان کم است.
 
پیشکسوت استقلال بیان کرد:  قلعه نویی همچنان تفکر هجومی اش را دارد اما توانایی بازیکنان استقلال به خاطر پا به سن گذاشتن آنها در حدی نیست که برنامه های تهاجمی سرمربی شان را اجرا کنند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.