تفکیک دارایی های شهرداری ری ازپایتخت/ تشکیل جلسه مشترک با شهرداری تهران

محمدرضا محمودی در گفتگو با خبرنگار مهربا بیان این که دارایی های شهرداری که از درآمد های ری خریداری شده و به صورت امانی در دست شهرداری تهران است طی جلساتی با شهرداری صورت جلسه و تحویل فرمانداری و شهرداری ری می شود،گفت: اگر شهرداری تهران حاضر به تحویل این اموال نشد با امکانات و بودجه دولت و درآمد هایی که شهرری خود دارد فعالیت های شهرداری جدید را آغاز می کنیم .

وی در پاسخ به این پرسش که برای جدا سازی اموال نیاز به نظارت شورای شهر تهران است یا خیر، گفت : نیازی به ورود شورا در این رابطه نیست .

معاون استاندار تهران در پاسخ به انتقاداتی در خصوص بلاتکلیفی خدمات شهری مانند جمع آوری زباله پس از جدایی ری از پایتخت گفت: جمع آوری زباله و نظافت هر منطقه توسط پیمانکار انجام می شود که قرار دادی سالیانه با شهرداری دارند و بعد از جداسازی پیمانکار با شهرداری جدید ری و فرمانداری کارش را ادامه می دهد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد .

وی با تاکید بر این که شهر ری از محل درآمد های خودش اداره می شود گفت: از دولت و وزارت کشور خواسته شده مبلغی برای شهرداری ری پیش بینی کنند .

محمودی با اشاره به جلسه ای که در وزارت کشور در خصوص نشست مشترک با شهرداری تهران برگزار شد گفت: تا پایان هفته زمان این نشست مشترک و صورت جلسه های لازم ابلاغ می شود .

وی ادامه داد: در صورتی که شهرداری ساختمان فعلی شهرداری را به شهرداری جدید ری تحویل ندهد ساختمانی دیگری برای  این منظور ر نظر گرفته می شود .


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.