تقاضای تفحص از بنیاد شهید به زودی تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود

بهمنی:

ایران > قانونگذاری
نماینده سراب در مجلس اعلام کرد که تقاضای تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران با ۵۰ امضا این هفته برای طی مراحل قانونی تقدیم هیئت رئیسه می‌شود.

به گزارش فارس، مهناز بهمنی نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی  از عزم جدی مجلس برای تحقیق و تفحص از بنیاد شهید خبر داد و اظهار داشت: تاکنون نزدیک به ۵۰ نفر از نمایندگان تقاضای تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران را امضا کرده‌اند.

وی با اشاره به تهیه طرح تفحص از بنیاد شهید، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران با دارا بودن امکانات و ابزارهای لازم برای ارائه خدمات به جامعه ایثارگری، متأسفانه هم‌اکنون شرایطی فراهم آوردند که به هیچ عنوان در شأن این قشر جامعه نیست.

نماینده سراب در مجلس با تأکید بر پیگیری و انجام طرح تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در مجلس، تصریح کرد: بنده به عنوان دومین امضاکننده این طرح، همراه با سایر همکارانی که آن را امضا کردند، هم قسم شده‌ایم تا نسبت به انجام تحقیق و تفحص، ذره‌ای عقب‌نشینی نداشته باشیم، به همین سبب از کارشناسان زبده و بازرسین مرتبط با مجلس، در زمینه‌های اداری، مالی، ‌حقوقی و نظارتی برای انجام این امر مهم، رایزنی شده است.

وی در ادامه با اشاره به گستردگی نهادهای اقتصادی مرتبط با بنیاد شهید و امور ایثارگران و عدم ارائه خدمات مناسب به ایثارگران توسط آنان، تأکید کرد: مؤسسات مالی از قبیل بانک و مؤسسات اقتصادی از محل اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، در حال فعالیت است که اخیراً نیز برای آنها مشکلاتی ملاحظه شده است که یکی از محورهای تحقیق و تفحص، رسیدگی به وضعیت آشفته این مؤسسات اقتصادی نیز خواهد بود.

بهمنی همچنین با اشاره به استقبال جامعه ایثارگری از تحقیق و تفحص از بنیاد شهید، متذکر شد: به دنبال طرح موضوع و انعکاس آن در رسانه‌ها، نمایندگان جامعه ایثارگری و بسیاری از اعضای این خانواده بزرگ، در ملاقات‌هایی که با اینجانب و سایر همکاران داشته‌اند، از این اقدام حمایت و ابراز رضایت داشتند.

وی در خاتمه اعلام کرد که محورهای تقاضای تحقیق و تفحص از بنیاد شهید تهیه شده و این هفته برای طی مراحل قانونی تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهد شد.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.