تقاضا برای خرید سکه های طلا در آمریکا افزایش یافت

۲۰م آذر ،

تقاضا برای خرید سکه های طلا در آمریکا افزایش یافت | چاپ |
سه شنبه ۲۱ آذر ساعت ۱۴:۵۰

بینا- به دنبال ادامه بن بست مالی در آمریکا تقاضا برای خرید سکه های طلا در بازار این کشور طی ماههای اخیر افزایش داشته است .
به گزارش بینا به نقل ازسایت طلا/سی ان بی سی، پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و ادامه نگرانی ها نسبت به بن بست مالی آمریکا سبب شده است تا تقاضا برای خرید سکه های طلا در این کشور به طور چشمگیری افزایش یابد .
براساس این گزارش، میزان فروش سکه طلا در بازار آمریکا طی ماه نوامبر بیش از ۱۳۱ درصد رشد داشته است که این میزان رشد در دو سال اخیر بی سابقه است .
این گزارش می افزاید، “تری هانلون” رئیس یکی از بزرگترین شرکتهای داد و ستد سکه طلا در آمریکا تاکید کرد: تنها یکی دو روز پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با افزایش چشمگیر تقاضا برای خرید سکه طلا رو به رو شدیم . بسیاری از مردم آمریکا به شدت نگران وضعیت اقتصادی کشور می باشند .
به نظر می رسد پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هم شرایط اقتصادی آمریکا بهبود چندانی نخواهد داشت . ادامه بن بست مالی به شدت رشد اقتصادی آمریکا در سال ۲۰۲۴ را تهدید می کند . ادامه این بحران می تواند اقتصاد آمریکا را در گرداب رکود دیگری گرفتار کند .
به اعتقاد کارشناسان اقتصادی مردم آمریکا نه به این خاطر که علاقه ای به طلا و نقره دارند آن را خریداری می کنند بلکه سبب اصلی این رفتار مردم آمریکا ترس و نگرانی نسبت به آینده است . پیش بینی می گردد با ادامه روند کنونی میزان تقاضا برای خرید سکه طلا در آمریکا همچنان افزایش یابد .


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.