تقدیر از حائزین رتبه‌های برتر آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی تهران

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

همزمان با جشن عید غدیر خم در دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور دکتر دکتر لاریجانی و اساتید، مدیران و اعضای هیات علمی از حائزین رتبه‌های برتر آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی امروز تقدیر می گردد.

به گزارش تفسیری گروه علمی باشگاه خبرنگاران؛دکتر باقر لاریجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران ؛ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، عید بزرگ ولایت و تداوم رسالت پیامبر اکرم (ص) به استحضار می رساند دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور در حیطه علوم پزشکی میزبان بیشتر دانشجویان استعداد های درخشان کشوری است و ماموریت بزرگی برای تربیت منابع انسانی بخش سلامت بر عهده دارد.

 کسب موفقیت های متعدد در آزمونهای جامع و علمی تخصصی و فوق تخصصی نشان از توفیق دانشگاه در تحقق این ماموریت دارد. در سال حدود ۵۶ درصد رتبه های برتر آزمون دانشنامه تخصصی و حدود ۵۰ درصد رتبه های برتر آزمون دانشنامه فوق تخصصی، توسط دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران احراز شده است. قطعا این دستاورد بزرگ حاصل تلاش و همت کلیه مدیران و اساتید محترم دانشگاه در سطوح مختلف می باشد.

در این مراسم از گروههای آموزشی برتر، دستیاران حائز رتبه های برتر آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه و نفرات اول کشوری آزمون ورودی دکتری تخصصی کلیه رشته ها در دانشگاه علوم پزشکی تهران تقدیر به عمل می آید.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.