تقدیر از دست اندرکاران کاروان زیارتی راهیان نور رسانه ملی

دوشنبه ۴ اردیبهشت – ۰۷:۴۶:۱۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – به منظور تقدیر از دست اندرکاران کاروان زیارتی راهیان نور بسیج رسانه ملی، جلسه ای با حضور مدیران مرکز بسیج و مسئولین این کاروان برگزار گردید.
به گزارش خبرگزاری آریا ، جعفری مشاور رئیس سازمان و رئیس مرکز بسیج در این نشست ضمن تقدیر از دست اندرکاران و مجریان این سفر معنوی گفت: راهیان نور در حقیقت حج معرفتی و بصیرتی نسل جوان انقلاب اسلامی است و بسیج رسانه ملی در تلاش است از این فرصت ارزشمند، بی بدیل و معنوی برای انتقال ارزشهای والای فرزندان انقلاب در طول هشت سال دفاع مقدس با برنامه سازی و بهره گیری از فضای موجود در رسانه و همچنین اعزام افراد در ترکیب هایی همانند هنرمندان، مدیران و برنامه سازان، بسیجیان و خانواده های آنان حداکثر بهره را ببرد.
براساس این گزارش مرکز بسیج صداوسیما برای آشنایی بهتر و ملموس تر اهالی رسانه ملی که بهترین سفیران انتقال فرهنگ جهاد، مقاومت اسلامی، ایثار و شهادت در جامعه می باشند، جمعی از بسیجیان و خانواده های گرامی آنان را به مناطق عملیاتی جنوب کشور در ایام نوروز ۹۱ اعزام نمود.
بازدید از زیارتگاهها و یادمان های دوکوهه، فکه، چذابه، شلمچه، دهلاویه، خرمشهر، اروند، کارون و… و بهره گیری از روایت سرداران و فرمانده هان ۸ سال جنگ تحمیلی، از جمله برنامه های این سفر معنوی بوده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۳۱۹۴۶۱۴۸۲۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.