تقدیر از مسئولان سامانه‌های نظارتی بانک ملی

۲۴اردیبهشت،

تقدیر از مسئولان سامانه‌های نظارتی بانک ملی | چاپ |
سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ساعت ۱۰:۱۳

بینا- حسین‌زاده و خواجه‌حسنی اعضای هیأت مدیره در جلسه‌ای با حضور قیطاسی مدیر امور سازمان و سیف مدیر امور بازرسی از زحمات همکاران ساعی وکوشا در پیشنهاد، طراحی و راه‌اندازی سامانه نظارت سیستماتیک روسای حوزه‌ها قدردانی کردند.
به گزارش بینا، حسین زاده در این جلسه گفت: امروزه تمامی خدمات و فعالیت‌های بانکی باید سیستمی شود. یکی از بخش‌های عمده در هر بانک که همیشه زیر ذره‌بین سازمان‌های نظارتی است، بخش تسهیلات است و باید سامانه‌ای سیستماتیک در این بخش طراحی و راه‌اندازی شود. راه اندازی چنین سامانه‌ای سبب خواهد شد پرداخت تسهیلات بدون مراجعه به شعب و تمامی مراحل (به جز ارائه مدارک مورد نیاز ) به صورت اینترنتی و در فضای مجازی صورت پذیرد.
خواجه‌حسنی نیز در ادامه گفت: بهره‌برداری بهینه از سامانه‌های راه‌اندازی شده در بانک نشانگر این است که کار گروهی و تیمی نتایج مطلوب داشته و درایت  و تفکر سیستمی در انجام امور قابل ملاحظه است. وی در ادامه افزود: صرف هزینه برای راه‌اندازی بخش‌های سیستماتیک و انفورماتیکی همواره به نفع مشتری خواهد بود.
عضو هیأت مدیره گفت: اخطارهایی که هر سیستم به کاربران می‌دهد آنها را از لغزش در مسیر با خبر کرده و در نهایت به انجام صحیح امور می‌انجامد.
مدیر امور سازمان نیز در ابتدای جلسه اظهار داشت: این سامانه از شهریور ماه سال قبل در دستور کار طراحی قرار گرفت و با تلاش بی‌وقفه کارکنان از آبان ماه سال در سراسر کشور راه‌اندازی گردید.
وی افزود: در حال حاضر تمامی ادارات امور شعب و روسای حوزه‌ها از این سامانه نظارتی استفاده می‌کنند.
این سامانه‌ها به مسئولان بانکی این امکان را می‌دهد تا در هر لحظه از روز بتوانند واحدهای خود را بازرسی و نظارت کنند و درجهت بهبود عملکرد، اخطارهای لازم داده شود.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.