تقدیر از هزار کارگر تهرانی

جام جم آنلاین: همزمان با روز جهانی کارگر با اهدای گل توسط همیاران فرهنگی فرهنگسرای کار از بیش از ۱۰۰۰ کارگر تهرانی تقدیر می شود.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری شهرداری منطقه ۹، رییس فرهنگسرای کار گفت: در هفته «کار و کارگر» با توجه فعالیت تخصصی این مجموعه فرهنگی، برنامه هایی در زمینه های حضور در مرقد امام(ره)، حضور کارگران در نماز جمعه، عیادت از کارگران بیمار و….پیش بینی شده است اما مهمترین برنامه ای که با مشارکت شهرداری و شورایاری منطقه اجرا می شود، اهدای گل به بیش از هزار کارگر فعال تهرانی است.

وی افزود:این کارگران با توجه به قرار داشتن منطقه ۹ در محدوده کارخانه ها و کارگاه ها  از بین دهها هزار کارگر انتخاب شده اند و در روز کارگر با تعطیل شدن کارگاه ها با اهدای گل و بسته های آموزشی از آنها تقدیر می شود.

سید مهدی شریف زاده درباره فعالیت های فرهنگسرای کار برای کارگران گفت: با توجه به رسالت این مجموعه در حوزه فرهنگ سازی برنامه های متعددی اجرا می شود که بیشترین مخاطب آن کارگران وکارفرمایان هستند. در این زمینه می توان برپایی کلاس های آموزشی برای کارگران و کسبه ، هماهنگی با رادیو اقتصاد برای معرفی توانمندی های کارآفرینان ، برگزاری نشست های ماهیانه در حوزه کار و کارآفرینی و… اشاره کرد.

وی از ارائه خدمات مشاوره به کارگران و کارفرمایان آنها هم خبر داد و گفت: در دوره های مشاوره افراد با حقوق خود آشنا شده و زمینه ای فراهم می شود تا از امکانات رایگان بهره مند شوند. همچنین در فرهنگسرای کار موضوع حمایت از مشاغل خانگی پیگیری می شود و با هماهنگی وزارت کار در نظر داریم نمایشگاه های فصلی را راه اندازی کنیم.

رییس فرهنگسرای کار، نتیجه انجام تمامی این فعالیت ها را آشنایی شهروندان به ویژه کارگران با حقوق خود دانست و اظهارداشت: با انجام این فعالیت ها افراد با مقوله کار وکارگری آشنا شده و نگرش های فعلی تغییر پیدا می کند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به فرهنگسرای کار به نشانی بزرگراه یادگار امام ، تقاطع خیابان هاشمی ، فرهنگسرای کار مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.