تقدیر فرهاد عمر از پرس تی وی

۲۳اردیبهشت،

مدیر شبکه آفریقایی اسلام تی وی ، پرس تی وی را یکی از شبکه های خبری توانمند و تاثیر گذار در دنیای رسانه ها دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛  فرهاد عمر در بازدید از قابلیت ها و توانمندی های شبکه بین المللی خبری پرس تی ویایران، گسترش همکاری های دوجانبه ای را در تولید برنامه های خبری و مستند خواستار شد. 
وی در گفتگوی اختصاصی با پرس تی وی نقش رسانه در معرفی اسلام به جهانیان را مهم ارزیابی کرد و گفت : در شرایطی که دشمن برای مخدوش کردن چهره اسلام و مسلمانان تلاش زیادی می کند ، نقش رسانه های کشورهای اسلامی برای مقابله با ترفندهای آنان بسیار مهم و حیاتی است. 
مدیر شبکه آفریقایی اسلام تی وی همچنین از بخش های مختلف شبکه پرس تی وی از جمله اتاق خبر ، استودیوهای پخش خبرها و اتاق فرمان بازدید کرد. 
شبکه تلویزیونی اسلام تی وی سال ۱۳۹۰ نیز تفاهم نامه گسترش همکاری های رسانه ای با سازمان صدا و سیما امضا کرده است . تولید برنامه های مشترک رادیو و تلویزیونی و تبادل خبرها از جمله مفاد این تفاهمنامه است. شبکه اسلام تی وی تنها شبکه تلویزیونی اسلامی در آفریقای جنوبی است که میلیون ها بیننده آفریقایی در غرب ، شرق و جنوب آفریقا دارد. این شبکه در برنامه های روزانه خود گزارشها و خبرها شبکه پرس تی وی ایران را در سه نوبت پخش می کند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.