تقدیر ۲۱۴ نماینده از بیانات رهبری در اجلاس عدم تعهد

تقدیر ۲۱۴ نماینده از بیانات رهبری در اجلاس عدم تعهد

جام جم آنلاین: ۲۱۴نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای ضمن تقدیر از سخنان مقام معظم رهبری در شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد تاکید کردند، برای ایجاد دبیرخانه دائمی این جنبش تلاش خواهند کرد.

در این بیانیه که روز یکشنبه از تریبون مجلس قرائت شد با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد آمده است:برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد با مدیریت توانمند و مقتدر جمهوری اسلامی ایران و حضور غرورآفرین حضرتعالی در اجلاس نشان از اعتماد بین المللی به نظام و ملت ایران و انزوای دشمنان و نظام دارد.

دنیا شاهد بود که علی رغم همه تلاش‌های استکبار جهانی بویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان غربی آنان شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران با حضور کم نظیر اعضا بر کلیه سطوح سران، وزرای خارجه و کارشناسان‌ارشد شایستگی مدیریت بین المللی جمهوری اسلامی ایران را به رخ قدرت های سلطه‌گر کشاند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی لازم می دانند ضمن تبریک موفقیت بزرگ نظام و ملت ایران به محضر حضرتعالی در برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد و پیروزی جمهوری اسلامی در جنگ دیپلماتیک از کلیه برگزارکنندگان اعم از مجریان بویژه دستگاه های دیپلماسی، نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی و بسیجی و همچنین همکاری صمیمانه مردم تقدیر و تشکر نماید.

مجلس شورای اسلامی مصمم است همه توان خود را جهت تحقق منویات حضرتعالی و مصوبات اجلاس بویژه تاسیس دبیرخانه بکار گیرد و از دست اندرکاران حمایت کند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.