تقدیم طلای ۹۶ کیلوگرم المپیک به زلزله‌زدگان

قاسم رضایی بیان کرد: مردم در پیروزی‌های‌مان نقش اساسی داشتند و همه مدال‌آوری و افتخارآفرینی خود را مدیون مردم کشورمان و دعای خیرشان می‌دانم.

وی افزود: اگر در المپیک ۲۰۱۲ لندن تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با کسب مدال‌های رنگارنگ نسبت به ادوار گذشته کارنامه بسیار خوبی کسب کرد همه و همه حاصل دعای خیر و خلوص نیت مردم بوده که من از همه آنها صمیمانه تشکر می‌کنم.

رضایی با اعلام اینکه اگر مردم برای پیروزی‌مان دست به دعا شدند ما نیز باید در روزهای سخت همدم و یاورشان باشیم، اذعان کرد: مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن در وزن ۹۶ کیلوگرم کشتی فرنگی را تقدیم زلزله‌زدگان هریس و ورزقان استان آذربایجان شرقی می‌کنم.

وی اضافه کرد: این حادثه دلخراش قلب همه ملت ایران اسلامی را به درد آورده همچنین بعد از رقابت‌های المپیک از این ضایعه اسفبار اطلاع پیدا کردم که با شنیدن آن بسیار متاثر و ناراحت شدم.

مرد طلایی وزن ۹۶ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک ۲۰۱۲ لندن با اعلام اینکه قصد داشتم تا برای ابراز همدردی با مردم زلزله‌زده کشورمان و بازماندگان افرادی که در این حادثه جان خود را از دست دادند عازم استان آذربایجان شرقی شوم، ادامه داد: این مهم به خاطر مراسم استقبال در شهرستان آمل و لطف همه مردم مازندران محقق نشد ولی از همین جا مدال خود را تقدیم همه آذری زبان‌های کشورمان کردم تا این حرکت کوچک برای مردم زلزله‌زده کشورمان کارساز باشد.

رضایی با ابراز اینکه امیدوارم توانسته باشم همدردی خود را با بازماندگان این حادثه اعلام کنم، گفت: کمک‌های نقدی و خریدهای دارویی نیز در نظر دارم تا در روزهای آینده برای زلزله‌زدگان ارسال کنم و اگر بتوانم نیز با سفر به این استان قصد دیدار از نزدیک مردم حادثه دیده کشورمان را دارم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.