تقدیرانجمن ترویج علم ایران از بانک صادرات

۰۱م آذر ،

بینا- سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) روز ۲۰ آبان‌ماه را به عنوان “روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه” نامگذاری کرده است. امسال نیز انجمن ترویج علم ایران با هدف ارتقای بینش علمی در سطح جامعه و تأثیرگذاری آن روی زندگی شهروندان برآن شد با همکاری بعضی نهادها از جمله بانک صادرات ایران نمایشگاهی را در ساختمان برج میلاد برگزار کند.
به گزارش بینا، این نمایشگاه از ۲۰ تا ۲۶ آبان‌ماه برگزار شد و بانک صادرات ایران نیز با غرفه خود در این مکان به عنوان حامی این اتفاق بزرگ علمی در روزهای ۲۵ و ۲۶ میزبان جمع کثیری از بازدیدکنندگان بود.
همچنین در مراسم اختتامیه نمایشگاه لوح تقدیری از طرف انجمن ترویج علم ایران به نماینده بانک صادرات اهدا شد.
در بخشی از این لوح آمده: «بدون شک نام و آوازه فرهنگ ایرانی- اسلامی در سراسر نقاط جهان و گسترش علم، فرهنگ و هنر در میهن عزیزمان ایران مرهون تلاش‌های بی‌وفقه فرهنگ‌دوستان این سرزمین پرافتخار است. از مشارکت فعال بانک صادرات ایران در برگزاری نمایشگاه «علم برای مردم» در هفته‌جهانی علم در خدمت صلح و توسعه تشکر و قدردانی می‌شود.»
شایان ذکر است بانک صادرات ایران بتازگی بعنوان حامی جشنواره بین المللی رباتیک و هوش مصنوعی امیرکبیر و چهارمین دوره مسابقات ملی رباتیک خوارزمی و نمایشگاه بین المللی کتاب مشارکتی و حضوری فعال داشته است.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.