تقدیر از رسانه‌های برتر در کنار دریافت نمایندگان سیمرغ انجام می گردد

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از سینما پرس در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

یزدان عشیری عنوان نمود:

سینماپرس- گروه سینما/ مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر ضمن اشاره به نقش رسانه ها در جشنواره گفت: تلاش می کنیم تا رسانه های برنر در کنار دریافت نمایندگان سیمرغ تقدیر شوند.

یزدان عشیری؛ مدیر روابط عمومی جشنواره سی و یکم فجر در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این خبر افزود: زمان تقریبی نشست روزهای پایانی آبان ماه است اما هنوز تاریخ دقیق مشخص نشده و به سریعی در فراخوانی عمومی به رسانه ها اعلام می گردد.

وی ادامه داد: این نشست با هدف هم فکری و تبادل نظر با مدیران و سردبیران رسانه های سینمایی برای آسیب شناسی سینمای رسانه و نگاه کیفی تر به حضور و مشارکت موثر رسانه ها برگزار می گردد.

عشیری در مورد موضوعات مورد بحث در این نشست توضیح داد: در این نشست در مورد مکان سینمای رسانه و گزینه های پیشنهادی این مکان بررسی و ارزیابی لازم انجام می گردد و با بازنگری الگوی اجرایی نشست های نقد و بررسی که در دوره های پیش صورت می گرفت در جهت دستیابی به ساز و کار درست و فنی تر در این زمینه تصمیم گیری می گردد.

مدیر روابط عمومی سی و یکمین دوره از جشنواره فیلم فجر تاکید نمود: همچنین در این نشست از نگاه منتقدان و سردبیران سینمایی در خصوص شاخصه ها برای سهمیه کارت جشنواره رسانه ها صحبت می گردد. در مجموع در این نشست سعی بر آن است که با بهره گیری از خرد جمعی در خصوص میزبانی کیفی تر و مناسب تر اصحاب رسانه برنامه ریزی لازم انجام شود.

وی درباره اشخاصی که در این نشست حضور خواهند داشت، خاطرنشان نمود: دبیران و سردبیران سینمایی پایگاه اینترنتی های تخصصی، روزنامه ها و خبرگزاری های رسمی در این نشست حضور خواهند داشت. البته بخش اعظم شورای اجرایی جشنواره در دوره های پیش که به نوعی در برگزاری جشنواره فجر دخیل بوده اند در تیم اجرایی دوره سی و یکم حضور دارند و قطعا شناخت جامعی نسبت به نقاط ضعف و قوت میزبانی اهالی رسانه دارند اما نشست راهبردی می تواند بیشترین کمک را در این زمینه به ما داشته باشد.

عشیری با اشاره به اهدای جوایز رسانه های برتر جشنواره فجر سی ام در مراسم افتتاحیه جشنواره امسال گفت: رسانه ها در کنار بسیاری از عوامل تولید آثار سینمایی نقش اساسی در جشنواره فجر دارند. این رسانه ها در پویایی، تحرک، ایجاد نشاط و حتی ارتقای کیفی آثار بیشترین نقش را ایفا می نمایند. با توجه به اینکه رسانه ها عنصر مهمی در جشنواره می باشند باید به نحو شایسته ای از آنها تقدیر شود و تلاش داریم تا تقدیر از آنها در مراسم اصلی و در کنار دریافت نمایندگان سیمرغ باشد.

وی در پایان یادآور شد: در دوره پیش خلاء نادیده گرفته شدن نقش رسانه ها وجود داشت که با پیشنهاد روابط عمومی و با سعه صدر محمدرضا عباسیان؛ دبیر جشنواره نتیجه دوره پیش در دوره سی و یکم اعلام می گردد و امیدواریم این تصمیم فتح بابی برای دوره های آینده باشد تا از این طریق بستری برای همکاری گسترده اصحاب رسانه با جشنواره های فیلم فجر فراهم و هم گوشه ای از زحمات این قشر جبران شود.

انتهای پیام/ف/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۲۸۷


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.