تقدیر از ۸ رییس پیشین نمایشگاه کتاب تهران انجام می شود

به گزارش ایرنا از نمایشگاه کتاب تهران،’بهمن دری’ افزود : نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مولود جمهوری اسلامی بوده و در جهت تبیین آرمان‌های فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شده است. توجه به این مهم سبب شده تا از افرادی که در این حوزه تلاش کرده اند، تقدیر شوند.

معاون وزیر ارشاد با یادآوری اینکه نمایشگاه کتاب تهران همواره صحنه جهاد و مجاهدت در دوره‌های مختلف بوده است،ادامه داد: به همین منظور و با این نگاه باید از تلاش تمامی افرادی که در این جهاد شرکت کرده‌اند، تقدیر کرد.

دری توضیح داد: نمایشگاه کتاب تهران آوردگاهی فرهنگی محسوب می‌شود که گستردگی فعالیت‌ها و تنوع موضوع ها در آن باعث شده تا همواره مدیران موفق، پرتوان، باشهامت و شجاع از دل این مجموعه رشد کنند به همین دلیل توجه به زحمات این افراد و قدرشناسی از آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی تاکید کرد: نمایشگاه کتاب تهران علاوه بر پرداختن به حوزه فرهنگ مکتوب همواره موجب ایجاد و تشکیل رویدادهای ارزنده و ارزشمند فرهنگی دیگری چون نمایشگاه‌های مطبوعات، قرآن، رسانه‌های دیجیتال و چاپ شده است.

به گفته دری،تقدیر از صباح زنگنه، محمدعلی کرباسچی، احمدمسجد جامعی، علیرضا برازش، محمدعلی شعاعی، احسان اله حجتی و محسن پرویز رییسان دوره های گذشته نمایشگاه کتاب تهران در مراسم پایانی دوره بیست و پنجم نمایشگاه انجام می شود.

بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران تا ۲۳ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره)برپاست .

فراهنگ **۱۶۳۰ **

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۳۱۱۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.