تقدیر بانک مرکزی از بانک صادرات ایران

۰۸م آذر ،

بینا- معاون بانک مرکزی جمهوری اسلامی طی نامه ای خطاب به مدیرعامل بانک صادرات ایران از عملکرد مطلوب این بانک در عرضه و فروش موفق اوراق مشارکت بانک مرکزی تقدیر و تشکر به عمل آورد.
به گزارش بینا، معاونت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران طی نامه ای خطاب به مهندس پیشرو مدیرعامل این بانک از عملکرد مطلوب و حسن همکاری بانک صادرات ایران در زمینه عرضه و فروش موفق اوراق مشارکت تقدیر و تشکر به عمل آورد.
بر اساس این گزارش این بانک در راستای اجرای سیاست های کلان اقتصادی در مهر ماه سالجاری بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار نسبت به فروش ۵ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت بانک مرکزی اقدام نمود که با تلاش و کوشش همکاران موفق به فروش ۹۶ درصد از اوراق گردید.
گفتنی است این اوراق یکساله با نرخ سود علی الحساب سالانه ۲۰ درصد و معاف از مالیات و مقاطع پرداخت سودهای علی الحساب هر سه ماه یکبار می باشد و بانک مرکزی بازپرداخت اصل و سود این اوراق را در سررسید تضمین کرده است.
شایان ذکر است این بانک به عنوان برترین بانک ایرانی از نگاه نشریه بنکر برگزیده شده و از میان ۱۰۰۰ بانک برتر جهان رتبه ۲۵۹ را از لحاظ شاخص دارایی به خود اختصاص داده و از میان ۵۰ عضو استفاده کننده از سامانه اعتبار سنجی  و رتبه‌بندی اعتباری مشتریان نیز به عنوان برترین بانک شناخته شد است.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.