تقدیر بانک ملی ایران از پزشکان

بینا- معیار و ملاک ارزشمندی انسان، ایمان به خدا و نفع رساندن به بندگان اوست که موجب محبوبیت در پیشگاه خداوند و سرآمد رفتار و کردار عاقلانه بشر است، بدون تردید می‌توان گفت خدمات جامعه پزشکی کشور به مردم از مصادیق بارز نفع رساندن به بشریت در ابعاد جسمی و روحی است که شاید نتوان نقطه متناظر و مشابه‌ای برای آن تعریف کرد.
تجلیل از مقام پزشک زمینه‌ای برای تقویت بنیه علمی و پژوهشی پزشکان عزیز کشور پدید می‌آورد تا این قشر فرهیخته و زحمتکش، خود را آئینه تجلی صفات الهی برای شفابخشی در جامعه بیابند. حضور فعال پزشکان بیمارستان بانک ملی ایران در عرصه ارائه خدمات درمانی به خانواده بزرگ بانک در همه ایام عادی و فوق‌العاده موهبتی است که به تعبیر مدیر بیمارستان بانک، دکتر بدخش باید به جامعه شناسانده شود و ابعاد ایثارگری و زحمات بی‌شائبه کلیه کارکنان بیمارستان در تمامی سطوح ترسیم و به درستی معرفی گردد.
هر چند به علت همدردی و همراهی مدیریت و کارکنان شریف بیمارستان بانک با زلزله‌زدگان شمال غرب کشور مراسم روز پزشک مثل سنوات قبل برگزار نگردید، لیکن اداره کل روابط عمومی بانک بر خود فرض می‌داند به نمایندگی از طرف خانواده بزرگ بانک ملی ایران از زحمات این عزیزان قدردانی نماید.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.