تقدیر عارف از خانواده ۳ کوهنورد مفقود شده

فروردین ۱۴۰۳

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از خانواده سه کوهنورد مفقود شده تقدیر کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، “محمدرضا عارف” معاون اول دولت اصلاحات شب قبل به همراه حمید فرخ‌نژاد در منزل مجتبی جراهی کوهنورد مفقود شده حضور پیدا کرد. در این دیدار خانواده‌های آیدین بزرگی و پویا کیوان نیز حضور داشتند.
 
عارف با تمجید از اقدام این ۳ کوهنورد، کار آنها را حماسه ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: کاری که این عزیزان انجام دادند، سبب شد اهمیت ورزش کوهنوردی که متاسفانه آنچنان مورد توجه قرار نمی‌گیرد، دو چندان شود.
 
وی با اظهار امیدواری از اینکه این اقدام بچه‌ها به فیلم مستندی تبدیل شود، گفت: این عزیزان کار بسیار بزرگ و ماندگاری انجام دادند که خانواده‌شان نقش ویژه‌ای در حرکت عظیم آنها داشته‌اند.
 
معاون اول دولت اصلاحات افزود: کوهنوردی تنها ورزشی است که رقابت ندارد و همه دنبال بُرد می باشند، کسی به کسی پشت پا نمی‌زند و در پایان نیز همه به هم خسته نباشید می‌گویند.
 
در این دیدار خانواده سه کوهنورد مفقود شده از حمایت‌های مردم و اینکه در طول این مدت آنها را تنها نگذاشتند، قدردانی کردند.
 
خانواده‌های کوهنوردان مفقود شده اظهار امیدواری کردند که این صعود ملی که کمتر از مدال المپیک نیست، ثبت شود.
 
در این دیدار طی تماسی که فرزند محمدرضا عارف با مدیرعامل آتش نشانی تهران برقرار کرد، مقرر شد ایستگاه ۶۴ آتش نشانی تهران واقع در ولنجک به نام مجتبی جراحی که محل خدمت وی بوده است، نام‌گذاری شود.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.