تقدیر معاون اول رئیس جمهور از محمد آسوده

۱۴م آذر ،

بینا- محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور، از سید محمد آسوده به خاطر زحماتش برای عبور از سد تحریم ها، در سالروز بیمه، تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش بینا، در نوزدهمین همایش ملی و پنجمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه معاون اول رییس‌جمهور به عملکرد صنعت بیمه ایران طی یک سال قبل پرداخت و از آن تقدیر کرد. اما از مهمترین و با ارزشمندترین لحظات سخنرانی معاون اول رئیس جمهور، قدردانی وی از آقای آسوده برای زحماتی بود که برای عبور از تحریم در این دوران کشیده بود.

این قدردانی بار دیگر خاطره برکناری هیات‌مدیره بیمه ایران در پنج سال قبل را یادآوری میکرد که پس از گذشت پنج سال و با پیگیری های دستگاه قضایی، مدیران برکنار شده بیمه ایران تبرئه شدند.
یادآور می گردد برکناری مدیران بیمه ایران که محمد آسوده نیز یکی از آنان بود به جهت ارائه گزارشی بود از سوی محمدرضا رحیمی که در آن زمان در مقام رئیس دیوان محاسبات فعالیت می کرد.
آسوده پس از آن فعالیت خود را در بیمه اتکایی ایرانیانیان ادامه داد و تنها با سکوت رسانه ای همواره از اتهامات وارده به خود و همکارانش به بیان ناراحتی خود پرداخت. وی در دوران جنگ تحمیلی توانست به دفاع از حقوق کشورمان در دیوان لاهه بپردازد و حق ایران را در مقابل رفتار غیر حرفه ای بیمه گران اتکایی خارجی بگیرد.
در روزهای برکناری وی از مدیریت بیمه ایران برای نشان دادن بی گناهی خود و همکارانش تنها گفته بود: «من و همکارانم هیچ گناهی نداریم و امیدوارم روزی این موضوع برای رییس‌جمهور مشخص شود.»
و ظاهرا  ۱۳ آذر ماه مصادف با روز بیمه تقدیر رحیمی از آسوده سندی بود برای اثبات بی گناهی او .

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.