تقدیر وزیر اقتصاد از بانک صادرات

۲۸اردیبهشت،

بینا- سید شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، از عملکرد شایسته و مطلوب روابط عمومی بانک صادرات در پیشبرد اهداف تبلیغی و اطلاع رسانی اقتصاد کشور در دوره زمانی دولت‌های نهم و دهم تشکر و قدردانی کرد.

در متن این تقدیرنامه آمده است :

۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی پاسداشت شکوهمند تلاشهای خالصانه و ارزشمند خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در عرصه راهبردی و تحول برانگیز روابط عمومی نقش ایفا می‌نمایند امید است در سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، همچون قبل در ادای این رسالت مهم در مسیر تعالی ایران اسلامی موفق و پیروز باشید.
شایان ذکر است روابط عمومی این بانک در هشتمین جشنواره ملی انتشار یافتنات روابط عمومی‌ها که با حضور ۱۵۰ روابط عمومی از سازمان‌ها، بانک‌ها و وزارتخانه‌ها برگزار شد توانست در بخش پوستر رتبه دوم در سطح ملی را از آن خود نماید.
گفتنی است این روابط عمومی در سال قبل نیز بر اساس رأی هیأت داوران در هشتمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران به عنوان روابط عمومی برتر معرفی و در کنگره جهانی کارگزاران روابط عمومی نیز مورد تقدیر قرار گرفته و از مدیرعامل این بانک نیز به عنوان مدیر ارشد ارتباط گستر به سبب توسعه و ارتقای روابط داخل و برون سازمانی تقدیر به عمل آمد.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.