تقدیر وزیر نیرو از بانک صادرات ایران

۱۵اردیبهشت،

بینا- وزیر نیرو طی نامه های جداگانه ای خطاب به پیشرو مدیرعامل و ربیع زاده عضو هیأت مدیره بانک صادرات ایران از این بانک به سبب عملکرد موفق و مؤثر در فروش اوراق مشارکت قدردانی کرد.

به گزارش بنکر (Banker)، در بخشی از پیام وزیر نیرو خطاب به مدیرعامل و عضو هیات مدیره این بانک آمده است: بخش قابل ملاحظه ­ای از منابع مالی مورد نیاز طرح های وزارت نیرو در سال ۹۱ از طریق فروش و عرضه عمومی اوراق مشارکت ازسوی شرکت­ های زیر مجموعه تأمین شد.
بی شک تأمین این حجم از منابع مالی که با همدلی و همکاری شبکه بانکی کشور و به ویژه همکاری بانک صادرات ایران در حال تحقق است، در تداوم نهضت خدمت رسانی در بخش های آب، برق و فاضلاب، توسعه و تأمین پایدار انرژی و در نهایت بالندگی و شکوفایی میهن اسلامی ایران بسیار تأثیرگذار خواهد بود.
بدینوسیله از تلاش های ارزنده جنابعالی که در امر تسهیل و تسریع در ارایه مجوزهای انتشار یافتن اوراق مشارکت و همکاری مجدانه داشته‌اید تشکر و قدردانی می شود.
شایان ذکر است این بانک در سال ۹۱، طی چندین مرحله نسبت به فروش اوراق مشارکت جهت تأمین منابع مالی پروژه های آبرسانی، برق رسانی و توسعه زیر ساخت­ های ویژه توسعه آب و فاضلاب و … اقدام کرده است .
عملکرد موفق این بانک در سال قبل سبب شد تا بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از عملکرد مطلوب و حسن همکاری این بانک در زمینه عرضه و فروش موفق اوراق مشارکت قدردانی کند.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.