تقدیر وکلای ملت از حضور سرزده و انفرادی رئیس رسانه ملی در جمع قوم بختیاری

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، مهندس عزت‌الله ضرغامی رئیس صدا و سیما روز گذشته (شنبه، ۳ اسفند ماه) سرزده و بدون اطلاع استان و به صورت انفرادی با حضور در شهر مسجد سلیمان با مردم و جوانان بختیاری این منطقه گفتگو کرد.

در این دیدار که بیش از ۳ ساعت طول کشید رئیس رسانه ملی ضمن شنیدن نظرات مردم درباره برنامه‌های صدا و سیما و به ویژه مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن» توضیحاتی به آنان ارائه کرد. 

به دنبال این اقدام، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از حرکت مهندس ضرغامی استقبال کرده و تشکر و قدردانی به جا آوردند.
 
مصاحبه‌های باشگاه خبرنگاران با وکلای ملت در گزارش زیر گنجانده شده است.

تحسین رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس از مهندس ضرغامی به خاطر حضور انفرادی در جمع قوم بختیاری بدون محافظ

“علاالدین بروجردی” رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اقدام سید عزت‌الله ضرغامی رئیس رسانه ملی مبنی بر حضور  در جمع مردم مسجد سلیمان بدون محافظ و همراه و اظهار تاسف نسبت به سوء‌تفاهم پیش آمده در مورد یکی از سریال‌های پخش شده از رسانه ملی گفت: به نظر من این مسئله باید به صورت یک فرهنگ دربیاید یعنی اگر انتقادی متوجه مسئولین بود در صورت صحت این امر نسبت به رفع آن اقدام نماید.

وی ادامه داد: اقدام رئیس رسانه ملی نیز در همین راستاست و این مسئله تاثیر بسیار مثبتی بر افکار عمومی خواهد داشت و اینکه یک مسئول ارشد بدون رعایت برخی ملاحظات امنیتی ساده و صمیمی شخصا در جمع مردم حضور پیدا می‌کند نشان از عمق روابط صمیمی مردم و مسوولین نظام دارد.
 
بروجردی خاطرنشان کرد: ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند و مهم است که ما پیوسته نسبت به مردم صداقت داشته باشیم.

حقیقت‌پور: اقدام رئیس رسانه ملی در سفر به مسجدسلیمان بدون محافظ و همراه مثبت و سازنده است

“منصور حقیقت‌پور” عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز در همین راستا و با تاکید بر اهمیت حضور مسئولان کشور در بین مردم و استماع مشکلات و مسائل آن‌ها به  خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: این اقدام رئیس رسانه ملی، اقدامی مثبت و سازنده است و اینکه گفته می‌شد مشکلات امنیتی باعث می‌شود چنین دیدارهایی رو در رو و بدون تشریفات صورت نگیرد با اقدام رییس رسانه ملی به خوبی روشن شد که اشتباه است و مردم و مسوولین در نظام جمهوری اسلامی صمیمی هستند.

وی افزود: امیدواریم همه مسئولان و مقامات اقدامات این چنینی را در اولویت قرار دهند و با حضور در بین مردم شهرهای مختلف، به پای حرف‌های مردم بشینند و مشکلاتشان را بشنوند.

منصوری: دلجویی مهندس ضرغامی از قوم بختیاری قابل تقدیر است

“مجید منصوری” نماینده مردم لنجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حضور مهندس ضرغامی در جمع مردم مسجد سلیمان و دلجویی از ‌آن‌ها گفت: اقدام رئیس رسانه ملی قبال تقدیر و تحسین است.

وی افزود: در پی نارضایتی‌هایی که بعد از پخش سریال سرزمین کهن در بین اقوام بختیاری کشور به وجود آمد، پخش آن متوقف شده و بناست اصلاحات لازم انجام شود و رئیس سازمان صدا و سیما در این راستا و شنیدن مشکلات مردم در بین آنها حضور یافت.
 
منصوری در پایان خاطرنشان کرد: عملکرد آقای ضرغامی نسبت به موضوع مثبت بوده و امیدوارم همین عملکرد مثبت در بین سایر مقامات و مسئولین نیز ادامه پیدا کند.

اسماعیل‌نیا: حضور رئیس رسانه ملی در جمع بختیاری‌ها ارزشمند است

“صمد اسماعیل‌نیا” نماینده مردم کاشمر درباره دلجویی رئیس رسانه ملی بابت سوء تفاهم پیش آمده در سریال”سرزمین کهن” به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: این عمل اهمیت و مردمی بودن کار آقای ضرغامی را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: اهمیت قائل شدن به اقوام‌،‌ هموطنان و عشایر غیوری که در طول تاریخ خدمات و کمک فراوانی به کشور کردند، ارزشمند است.

نماینده مردم کاشمر تصریح کرد: مهندس ضرغامی با حضور در جمع مردم مسجد سلیمان حرکت خوبی کرد.
 
اسماعیل‌نیا با اشاره به سخن شهید مدرس که به به شاه و دولت زمان خویش گفته بود؛ “شاه، دولت و مجلس همه نوکر مردم هستیم” و امام خمینی نیز بارها فرمودند ما خدمتگزار مردم و ولایت هستیم، تاکید کرد:‌ رئیس رسانه ملی نیز بر سخن بزرگان تکیه کرده و در راستای دلجویی از قوم بختیاری در جمع آن‌ها حضور یافته و مشکلاتشان را جویا شده است.

زمانیان دهکردی: دلجویی رئیس رسانه ملی از قوم بختیاری الگویی برای دیگر مسئولان شود

“سید سعید زمانیان دهکردی” نماینده شهرکرد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حضور رئیس رسانه ملی در جمع مردم بختیاری اظهار داشت: دلجویی رئیس رسانه ملی از مردم بختیاری اقدامی سازنده در جهت رفع کدورت‌ها بود. این اقدام رئیس رسانه ملی می‌تواند الگویی برای سایر مسئولان کشورمان شود.

وی در ادامه افزود: قوم بختیاری همراه با نظام و در جهت حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کرده‌ است و حضور رئیس رسانه ملی در جمع مردم بختیاری در رفع کدورت‌ها بسیار سازنده بود.

صرامی‌فروشانی: حضور بدون محافظ ” مهندس ضرغامی” در بین اقوام بختیاری نشان‌ داد که هیچ فاصله‌ای میان مسئولان و مردم نیست

“محسن صرامی‌فروشانی” نماینده مردم خمینی‌شهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدام “سید عزت‌الله ضرغامی” رئیس رسانه ملی، مبنی بر حضور  در جمع مردم مسجد سلیمان بدون محافظ و همراه و اظهار تاسف نسبت به سوء‌تفاهم پیش آمده در مورد یکی از سریال‌های پخش شده از رسانه ملی گفت: اقدام رئیس رسانه ملی و حضور وی در جمع مردم مسجد سلیمان مصداقی است که تواضع در برابر خطایی که اتفاق افتاده، و پذیرش که از همه چیز مهم‌تر است که انشالله با این نوع حرکت‌ها و این نوع تفکرات به مبانی دینی، فکری و انقلابی‌مان نزدیک شویم.
 
نماینده مردم خمینی‌شهر با بیان این که امیدوارم این اقدام ضرغامی مصداقی برای سایر مسئولان باشد، تصریح کرد: امیدوارم از این پس این حرکت رئیس رسانه ملی مصداقی  برای مسئولین باشد تا اگر آنها در جایی دچار اشتباه شدند از مردم دلجویی کنند.
 
این عضو فراکسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه هیچ فاصله‌ای میان مردم و مسئولان نباید وجود داشته باشد خاطر نشان کرد: حضور رئیس رسانه ملی در میان مردم مسجد سلیمان آن هم بدون محافظ، نشان‌ داد که هیچ فاصله‌ای میان مسئولان و مردم نیست و وی توانست پویایی این سنت حسنه را به افکار عمومی و اسلامی نمایان کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.