تقدیر و بزرگداشت بانک اقتصادنوین از مقام زن

۱۵اردیبهشت،

بینا- همزمان با سالروز میلاد فرخنده حضرت فاطمه (س)، مدیرعامل بانک اقتصادنوین با کارکنان خانم این بانک دیدار کرد.

به گزارش بنکر (Banker)، در این دیدار دکتر محمدهاشم بت‌شکن با اشاره به مقام والای زن در دین مبین اسلام گفت: جایگاه زن در دین اسلام به قدری والاست که خداوند متعال در قرآن کریم سوره‌ای به نام زنان به نام “نساء” نازل کرده است.
وی گفت: در اسلام زنان از الگوی به همتایی مانند حضرت فاطمه (س) برخوردارند که می‌توانند با تاسی از رفتار، گفتار و کردار ایشان اثربخشی خود را در تمام عرصه‌ها بهبود بخشند.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین در ادامه به صفات و ویژگی مشخص زنان که در قرآن به آن اشاره شده پرداخت و گفت: ایمان، شکیبایی، مطیع فرمان خداوند، راستگویی، خدا ترسی، انفاق، روزه‌داری، پاکدامنی و همواره به یاد خدا بودن از جمله صفات زنان است که خداوند در قرآن از آنها به نیکی یاد کرده است.
دکتر بت‌شکن در ادامه گفت: امروز زنان در بانک اقتصادنوین از اثرگذاری ویژه‌ای برخوردارند به طوری که حدود ۴۰ درصد کارکنان بانک را زنان تشکیل داده‌اند.
در این مراسم زهرا میرحسینی معاون فناوری اطلاعات بانک اقتصادنوین نیز طی سخنانی گفت: زنان در تمام ادوار تاریخ از اثرگذاری ویژه‌ای برخوردار بوده‌اند، به عنوان مثال در ۱۰۰ سال قبل ۴۱ خانم برنده جایزه نوبل گردیده‌اند که ۱۶ مورد آن در بخش علوم شیمی و فیزیک بوده است که کسب این موفقیت‌ها نشان می‌دهد زنان توانسته‌اند نقش موثری در جامعه جهانی و تولید علم ایفا کنند.
وی با اشاره به اینکه هستی زندگی از زن است، گفت: دقت، صبر، وفاداری، سلامت و … از ویژگی‌هایی است که سبب تمایز زنان در جامعه امروز شده است.
آذر محصصی مشاور مدیرعامل بانک اقتصادنوین نیز در این مراسم گفت: نقش زن در جامعه امروز بسیار اثرگذار و تعیین‌کننده است که این اهمیت در سازمان‌هایی مانند بانک به مراتب بالاتر است.
وی گفت: زنان جامعه ایرانی در تمام عرصه‌ها از جمله مذهبی، علمی، آموزشی، ورزشی و … الگوهای ارزشمندی دارند و می‌توانند با سرمشق قرار دادن این بزرگان کاستی‌های رفتاری را برطرف ‌سازند.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.