تقدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) از بانک تجارت

۲۳ آبان ،

تقدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) از بانک تجارت | چاپ |
سه شنبه ۲۳ آبان ساعت ۱۴:۵۵

بینا- کمیته امداد امام خمینی(ره) از اقدامات بانک تجارت در اعطای تسهیلات به مددجویان این کمیته تقدیر به عمل آورد.
به گزارش تفسیری بینا، حسین انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور در ساختمان مرکزی بانک تجارت با دکتر فلاح مدیر عامل این بانک به دیدار و گفتگو پرداخت و از عملکرد بانک تجارت در حمایت از مددجویان این کمیته تشکر و تقدیر کرد.
در این جلسه دکتر فلاح گفت : بانک تجارت وظیفه خود می داند تا جهتی ایفای مسئولیتهای اجتماعی و حمایت از اقشار محروم و بی سرپرست در کمک به افراد نیازمند جامعه پیشگام باشد و در این راه تلاش نموده با ارایه تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد امام(ره) وظایف خود را به عنوان یک بنگاه اقتصادی مسئولیت پذیر و مشارکت جو در سرنوشت کشور به درستی انجام دهد.
در ادامه انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ساده بودن فرایند اعطای تسهیلات مهمترین سبب توفیق بانک تجارت در ارایه خدمات به مددجویان کمیته امداد است و امیدواریم با ارایه این تسهیلات، مددجویان رفته رفته به فعالان اقتصادی تبدیل شده و عملاً از تحت پوشش کمیته امداد خارج شوند و می توان گفت تسهیلات ارائه شده توسط بانک تجارت بر زندگی مددجویان این کمیته تاثیر فراوان و بسیار مناسبی گذاشته است.
گفتنی است بانک تجارت تا پایان مهرماه سالجاری بیش از ۲ هزار میلیارد ریال وام خوداشتغالی و بیش از یک هزار و ۲۵۷ میلیارد ریال وام به متقاضیان مشاغل خانگی اعطاء نموده است.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.