«تقلب سبز+ خواص فتنه‌گر + اعتراف سبز» به زودی

فارس گزارش داد: دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اعلام کرد به زودی ۴ عنوان کتاب با موضوع فتنه سال ۸۸ و وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری را منتشر می‌کند.

بنابر این گزارش، کتاب «خواص فتنه‌گر» تالیف حجت‌الاسلام مهدی همازاده است که شامل سلسله مقالات تحلیلی اوست که درباره تاریخ صدر اسلام با نگاهی متفاوت و ناظر به اتفاقات سال ۸۸ نوشته شده است.

این مقالات در شماره‌های متفاوت مجله راه به چاپ رسیده است که پس ازبازبینی مجدد در یک مجموعه به صورت کتاب منتشر خواهد شد.

همچنین کتاب «اعتراف سبز» کتاب دیگری است که به بحث تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ می‌پردازد و در این کتاب مطالب و نوشته‌های وبلاگ‌نویسان جنبش سبز و مخالفان احمدی‌نژاد در قبل و بعد از انتخابات جمع‌آوری شده است که هر کدام به نوعی مسئله تقلب در انتخابات را زیر سوال برده و منکر آن شده‌اند. این کتاب سند محکمی در رفع شبهه تقلب مطرح شده در انتخابات سال ۸۸ از زبان مخالفان احمدی نژاد است.

کتاب دیگر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی که توسط حجت‌الاسلام حمیدرضا غریب‌رضا گردآوری شده است، مقالات و نوشته‌هایی پیرامون وقایع سال ۱۳۸۸ ایران است که در مطبوعات عربی منتشر شده است.

کتاب «تقلب سبز» نیز متن مناظرات پرشور و جالب بین فعالان سایبری سبز و نویسندگان «تقلب سبز» در طول حوادث پس از انتخابات است که تلاش کرده‌اند هیجان کور جنبش سبز را با گفت‌وگوهای طنزگونه فرو بنشانند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.