تقویت تورهای دریایی در هرمزگان

سه شنبه ۲۶ اردیبهشت – ۰۵:۰۹:۴۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- معاون سرمایه گذاری و طرحهای توسعه اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان از تقویت تورهای گردشگری بین جزایر این استان خبر داد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا به نقل ازمانا،  “محمد علی توحیدی نیا” گفت:استان هرمزگان هر ساله و با مساعد شدن شرایط آب و هوایی،میزبان گردشگران زیادی است که تمایل زیادی به سفر به جزایر این استان دارند.
توحیدی نیا ،تاکید کرد:در سالهای گذشته جزایر قشم و کیش،تنها جزایری بودند که به دلیل دارا بودن امکانات لازم ،گردشگران می توانستند به این مناطق سفر کنند.
وی خاطرنشان کرد:با سرمایه گذاری های انجام شده در سالهای اخیر و توسعه سیستم حمل و نقل دریایی،این امکان فراهم شده تا گردشگران از سایر جزایر استان هرمزگان نیز بازدید کنند.
به گفته وی،تقویت تورهای دریایی از سال گذشته در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان،قرار گرفته است.
وی با اشاره به نتایج مثبت این امر خاطرنشان کرد:سرمایه گذاران زیادی برای راه اندازی تورهای دریایی بین جزایر و بنادر این استان مراجعه کرده اند.
توحیدی نیا،بابیان اینکه در حال حاضر تور گردشگری دریایی بین جزایر هرمز،کیش ،لارک ،هنگام و قشم بگزا می شود خاطرنشان کرد:همانگونه که در خبرها نیز آمده است،تور گردشگری دریایی در جزایر ابوموسی،تنب بزرگ و کوچک نیز در آینده نزدیک توسط سرمایه گذار بخش خصوصی راه اندازی خواهد شد.
این مقام مسئول در استان هرمزگان،تصریح کرد:به منظور برگزاری این تورهای دریایی،شناورهای تفریحی ایمن به شبکه حمل و نقل دریایی این استان افزوده خواهند شد.
وی از همکاری اداره بنادر و دریانوردی استان و استانداری به منظور ساماندهی شناورهای گردشگری و افزایش تعداد شناورهای ایمن خبر داد و گفت:سرمایه گذاران علاقه مند برای برگزاری تورهای دریایی با مراجعه به اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری و ارائه طرح خود می توانند پس از دریافت موافقت اصولی ،از تسهیلات بانکی برای خرید شناور مناسب بهره مند شوند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۵۱۷۰۹۴۷۵۰۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.