تقویت فرهنگ ایرانی و اسلامی به تثبیت انقلاب کمک می‌کند

۱۳خردادماه،

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با هنرآنلاین:

ولایتی گفت: انقلاب اسلامی انقلابی فرهنگی و اعتقادی بوده و توجه به فرهنگ ایرانی و اسلام توجه به اصل و ریشه انقلاب و نظام است.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، ظهر امروز دوشنبه ۱۳ خرداد نشست خبری علی اکبر ولایتی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) برگزار شد. در این نشست که خبرنگارانی از رسانه های داخلی و خارجی حضور داشتند، ولایتی ضمن بیان بعضی از دیگاه ها و برنامه های خود به پرسش های خبرنگاران نیز پاسخ داد.

نکته جالب در این نشست پرداختن انحصاری به بحث های سیاسی و اقتصادی بود. برگزار کنندگان این نشست که مسئولان ایسنا بودند، مجال طرح پرسش های فرهنگی را از خبرنگاران حوزه فرهنگ و هنر گرفتند، این در وضعیتی بود که علی اکبر ولایتی را در سال های اخیر در جایگاه شخصیتی فرهنگی در برنامه های تلویزیون دیده ایم و از او انتظار می رفت که به بحث های فرهنگی بیش از این توجه داشته باشد.

پس از اتمام این نشست علی اکبر ولایتی به پرسش خبرنگار خبرگزاری هنر به صورت اختصاصی و در زمانی کوتاه پاسخ داد. این نامزد انتخابات ریاست جمهوری دربارهٔ نگاه فرهنگی خود به کشور گفت: انقلاب اسلامی انقلابی فرهنگی و اعتقادی است و توجه به فرهنگ اسلامی و ایرانی توجه به اصل و ریشه انقلاب و نظام است.

ولایتی اظهار کرد: تقویت فرهنگی کشور چه فرهنگ ایرانی و چه فرهنگ اسلامی از اولویت بالایی برخوردار است و این به تثبیت انقلاب اسلامی کمک می کند.

این نشست خبری در وضعیتی پایان یافت که هم چون دیگر نشست های این روزهای انتخابات ریاست جمهوری جای خالی بحث های مربوط به فرهنگ و هنر در آن به وضوح دیده می شد.

انتهای پیام / ۴۲

 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.