تقویت نیروی انتظامی موجب اصلاح جامعه می شود

آرشیو خبردین و اندیشه کد مطلب: ۷۸۶۳     

آیت الله علوی گرگانی:

ارسال به    نسخه چاپی نسخه چاپی   

خبرگزاری پانا:آیت الله علوی گرگانی گفت: بی شک تقویت و اصلاح نیروی انتظامی موجب اصلاح جامعه و تحقق هر چه بیشتر نظم و امنیت می شود.

سه شنبه ۱۱ مهر ساعت ۱۴:۵۹

به گزارش سرویس دین و اندیشه پانا، استاد دروس خارج حوزه علمیه قم ، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در دیدار سردار احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی کشور، ابراز داشتند: پیامبر اکرم (ص) دارای منصب مبشری و منذری است و این افتخاری برای نیروی انتظامی است که هم می تواند مبشر باشد و هم منذر.
وی افزود:نیروی انتظامی در مقابل عامه مردم که اطاعت گر و قانون پذیر هستند، مبشر امنیت و آرامش است و از آن سو در مقابل مجرمین و خلافکاران منذر می باشد.
آیت الله علوی گرگانی با تقدیر از برگزاری دوره های بصیرت افزایی در نیروی انتظامی، گفت: هر چقدر نیروی انتظامی در برگزاری این دوره ها از محضر مراجع و علما بهره مند شود، بهتر می تواند در انجام وظایف خود عمل کند.
معظم له خاطرنشان کرد: هر مقدار که نیروی انتظامی اصلاح و تقویت شود، جامعه نیز اصلاح می شود.
استاد دروس خارج حوزه علمیه قم با تاکید بر این که وجود نیروی انتظامی در جامعه بشری بسیار لازم و حیاتی است، گفت: اگر خدای ناخواسته یک نفر از نیروهای انتظامی عملکرد نامناسبی داشته باشد، تاثیرش را در یک شهر برجای خواهد گذاشت .
آیت الله علوی گرگانی با اشاره به این که تلاش برای برهم زدن امنیت و آرامش کشور، یکی از اهداف و برنامه های دشمن است، بیان داشت: از این جهت وظیفه نیروی انتظامی حتی از نیروی های نظامی مهم تر است و لذا باید همواره این نیرو مجهز و هوشیار باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که عموم مردم پشت سر رهبری و مراجع تقلید هستند، گفت: پیام و رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع عظام به شما در انجام وظایفتان بسیار کمک می کند و اساسا روحانیت و نیروی انتظامی به سان دو بال می توانند در تحقق نظم و امنیت تاثیرگذار باشند و لذا باید یکدیگر را تقویت نمایند.
معظم له خطاب به مسئولان ناجا گفت:شما قدر خود و کار مهمتان را بدانید و سلام مرا به همه عوامل و کارکنان خود برسانید و بگویید که مراجع و علما دعاگوی شما و همه خدمتگزاران اسلام و انقلاب هستند.


Loading...


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.