تقویت همه جانبه اسکواش مورد تاکید قرار گرفت

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی با دکتر سید حمید سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت و گو کرد .

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و روابط عمومی فدراسیون اسکواش، در این دیدار معرفی اعضای جدید و اثر گذار هیأت رییسه فدراسیون اسکواش به منظور تقویت بنیه مالی فدراسیون صورت گرفت که احکام آن ها از سوی وزارت ورزش و جوانان صادر شد. این دیدار در حالی صورت گرفت که وزارت ورزش و جوانان تکیه فدراسیون ها و هیأت ها و ادارات کل بر منابع غیر دولتی را به آنها ابلاغ کرده است .

سرمربی تیم ملی اسکواش: نبود بازیکنان شهرستانی به تیم ملی لطمه می زند
 امجد خان سرمربی پاکستانی تیم ملی اسکواش کشورمان، گفت: آخر هفته به مدت سه هفته برای مرخصی به پاکستان خواهم رفت و پس از آن با قدرت کار را دنبال می کنم. وی در خصوص برنامه های تیم ملی، ادامه داد: متاسفانه بزرگترین مشکل تیم ملی نبود بازیکنان شهرستانی در تمرینات است که این مساله باعث شده تمرینات ما با توجه به مصدومیت سید محمد حسین سنایی تنها با حضور سید علیرضا سنایی و عرفان جمشیدی برگزار شود.
 سرمربی پاکستانی تیم ملی اسکواش ایران،افزود: از نبود بازیکنان شهرستانی خیلی ناراحت هستم به ویژه فرزاد شکوهی که پتانسیل فراوانی دارد اما در گرگان مربی برای تمرین ندارد و تمریناتش بسیار کم است.
وی تصریح کرد: شرایط دیگر بازیکنان شهرستانی مقداری از شکوهی بهتر است و حداقل مربی و یار تمرینی دارند اما او هیچ چیز ندارد و این مساله به شدت مرا نگران کرده است. امیدوارم بیشتر با حضور بازیکنان شهرستانی اردو هایمان را برگزار کنیم زیرا حضور تک تک آن ها برای من مهم است.
 وی اظهار داشت: باید از علیرضا سنایی و مسعود سلیمانی به خاطر برگزاری مسابقات زیر ۱۳ و ۱۵ تشکر کنم و از اینکه بازیکنان بسیار با استعدادی را در این مسابقات دیدم بسیارخوشحالم./با


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.