تقویت هویت اسلامی، ایرانی و انقلابی در دانش آموزان ابتدایی، از برنامه‌های اولویت دار آموزش و پرورش

در گفت‌و‌گو با برنا عنوان شد

معاون آموزشی مقطع ابتدایی آموزش و پرورش گفت:تقویت هویت اسلامی، ایرانی و انقلابی در دانش آموزان ابتدایی از جمله برنامه‌های اولویت دار این وزارتخانه است.

فاطمه قربان معاون آموزشی مقطع ابتدایی آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی برنا اظهار داشت: امسال نسبت به سال‌های گذشته، مدارس با برنامه ریزی درست و کامل‌تر فعالیت خود را آغاز کردند.
 
وی با اشاره به این مطلب که برای نخستین بار بود که آموزش و پرورش، آموزش معلمان را از تیرماه آغاز کرد، ادامه داد: آموزش و پرورش امسال با آمادگی بسیار خوبی سال تحصیلی جدید را آغاز کرد.

معاون آموزشی مقطع ابتدایی آموزش و پرورش گفت: تقویت هویت اسلامی، ایرانی و انقلابی در دانش آموزان ابتدایی از جمله برنامه‌های اولویت دار این وزارتخانه است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. همچنین از برنامه‌های دیگر حاکمیت رویکرد قرآنی در همه فعالیت‌ها و برنامه‌های مدارس ابتدایی است.

قربان افزود: علت اجرایی کردن تقویت هویت اسلامی، ایرانی و انقلابی در مدارس ابتدایی این است که شخصیت دانش آموزان در ابتدای کودکی شکل می‌گیرد، اعتقاد ما بر این است که این دوره یعنی سنین ۷ تا ۱۴ سال، دوره تربیت پذیری است.

وی  در پایان اضافه کرد: اگر بتوانیم شناخت هویت اسلامی – ایرانی را در دانش آموزان نهادینه کنیم به رشد و بالندگی علمی، فرهنگی و حتی اقتصادی، سیاسی کمک زیادی خواهیم کرد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.