تقویم سال ۹۲ اردشیر رستمی انتشار یافت/نامه‌هایی به تو

۲۸ام بهمن ،

برای دوازدهمین سال پیاپی

اردشیر رستمی برای دوازدهمین سال پیایی برای سال تازه تقویم دیواری و روی میزی طراحی و منتشر کرد. عنوان تقویم سال اردشیر رستمی ˝نامه هایی به تو˝ است.

اردشیر رستمی در گفت وگو با خبرنگار تجسمی هنرآنلاین گفت: برای داوزدهمین سال پیایی تقویم دیواری و رومیزی طراحی و منتشر کردم این تقویم شامل طرح ها و شعرهای بسیار صمیمانه من است.

او افزود: در۱۱سال قبل اگرشعری دراین تقویم ها منتشرمی کردم، شعرها ازشاعران دیگربود اما برای اولین بار شعرهای خودم را در کنار طرح ها منتشر کرده ام؛ سعی کرده‌ام دراین تقویم از شعرها و طرح هایی استفاده کنم که بسیارصمیمی باشند و به راحتی با مخاطب ارتباط برقرارکنند.

وی دربارهٔ انتخاب نام نامه هایی به تو برای تقویم سال گفت: هدفم از انتخاب این نام این بود که در سال جاری سعی کنیم که دریک هم‌زیستی سالم به هم امید بدهیم.

به گفته رستمی؛ طرح های این تقویم نسبت به سال های قبل بسیار پرانرژی و فرمیک می باشند.

تا زمانی که جای پایمان را عوض نکرده باشیم/ خورشید پشت همین کوه خواهد تابید/ بیا به راه بیفتیم/ و مطئمن باشیم فردا از آن کودکانی خواهد بود که در راه به دنیا آمده‌اند/ و اهل هیچ سرزمینی نیستند.

شادی‌های پر ازدحام را رها کن/ جهان در جشن‌های دو نفره به دنیا آمده است/ ما جز همدیگر کسی را نداریم/ آدم ها با مرگ پدر و مادرهاشان یتیم نمی‌شوند/ آن‌ها از لحظه اندیشیدن یتیم می‌شوند.

خیلی چیزها در جهان خنده دار می باشند/ اما در تنهایی شکل همه چیز عوض می‌شود/ وقتی مهمان داری به گلدان‌هایت بگو/ مطمئن باش آنها کمک‌ات می‌کنند.

وی دربارهٔ برپایی نمایشگاه آثارش گفت: از برپایی آخرین نمایشگاهم شش سال می‌گذرد و بزودی قصد دارم که آثارم را به نمایش بگذارم با این که این روزها بیشتر مشغول ساختن مجسمه هستم اما در نمایشگاهم بخش عمده آثار نقاشی و طراحی خواهد بود.

اردشیر رستمی متولد۱۳۴۹ تبریزاست. اوکاریکاتوریست، تصویرساز، مجسمه‌ساز، معمار، طراح لباس، شاعرو بازیگراست.

انتهای پیام/۳۲/۳۱


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.