تقوی : بخشش یحیی به کنار ولی پنالتی مان را نگرفتند !

۱۰م اسفند ،

ما بسیار از بازی‌های لیگ را بدون ابراهیم صادقی بازی کردیم و الان چون تعداد بسیاری از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداریم کمبود صادقی احساس می‌شود

مجتبی تقوی، امروز شاهد نمایش متفاوت دو نیمه‌ای شاگردانش بود. سایپا گرچه نیمه‌ی دوم را خوب آغاز کرد و گل هم به ثمر رساند، اما نمایش ناامیدکننده‌ی آن‌ها رد نیمه‌ی اول سبب شد تا تقوی یک شکست سنگین را در کارنامه‌ی خود به ثبت رسیده ببیند.

شرایط بازی … ؟

نیمه اول اصلا عملکرد قابل دفاعی نداشتیم و بسیار بد ظاهر شدیم. در یک ربع اول خواب بودیم و تلنگر بسیاری خوردیم تا بیدار شویم، اما نیم دوم بهتر شدیم، اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم.

عملکرد سایپا برابر سرخ‌پوشان … ؟

به لحاظ تاکتیکی تیم ما مقابل پرسپولیس در بعضی از بخش ها ضعف داشت و در بسیار از بخش ها ضعیف کار کردیم.امروز یکی از بدترین روزهای سایپا و زندگی ورزشی ام بود. امیدوارم تا ۲ هفته باقی مانده تا پایان سال جبران کنیم، چون امروز اصلا خوب نبودیم. تبریک می گویم به پرسپولیس اگر واقع بینانه نگاه کنیم ما به خودمان باخیتم نه پرسپولیس، چون خوب نبودیم.نبود بازیکنان با تجربه سایپا تاثیر بسیاری داشت.امیدوارم در بازی های آینده با ثبات تر و محکم‌تر و بهتر بازی کنیم. فوتبال مثل درس زندگی است روزی که می‌بازید نباید بسیار ناامید شوید و روزی هم که می برید نباید مغرور شد.بازیکنانم اصلا خوب نبودند و حتما با آنها برخورد خواهم کرد.

تاثیر غیبت صادقی … ؟

ما بسیار از بازی‌های لیگ را بدون ابراهیم صادقی بازی کردیم و الان چون تعداد بسیاری از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداریم کمبود صادقی احساس می‌شود.

ترکیب اولیه‌ی سایپا … ؟

ما سعی‌کردیم امروز بازیکنانی را در زمین بگذاریم که بتوانند به خوبی مهارت‌های خود را نشان دهند. اما متاسفانه این امر رخ نداد. بازیکنان ما در خط هافبک با کمبود مهارت روبه‌رو می باشند و اگر در نیم‌فصل می‌توانستیم بازیکنان بهتری جذب کنیم و تیم را تقویت کنیم می توانستیم بهتر نتیجه بگیریم.

بخشش گل‌محمدی … ؟

نظر خاصی در مورد بخشیده شدن گل محمدی نداریم و من نمی توانم اظهار نظر کنم که چرا محروم شد و چرا بخشیده شد؟

اما یک حرف در مورد داوری بازی دارم و آن این است که اتفاقی که در نیمه دوم رخ افتاد و ما ۳ بر یک عقب بودیم اگر پنالتی را برای ما می گرفتند شاید شرایط بازی تغییر می کرد.من نمی دانم که آن صحنه پنالتی بود یا نه اما من فکر می کنم که پنالتی بود و اگر گل می شد شریط بازی تغییر می کرد.

کد خبر: ۳۹۲۶۱

تاریخ انتشار یافتن:۱۰ اسفند – ۰۸:۱۲


خروجی RSS ملت ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.