تکمیل طرح های نیمه تمام صنعتی در قشم

یکشنبه ۲۴ اردیبهشت – ۰۵:۲۳:۲۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از حمایت این سازمان جهت تکمیل طرح های نیمه تمام صنعتی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی خبر داد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا به نقل ازمانا، ” اسفندیار حیدری پور “با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود:سازمان منطقه آزاد قشم حمایت از طرح های نیمه تمام صنعتی را در سالی که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده در اولویت های کاری خود قرار داده است.
وی ادامه داد:براساس تفاهمنامه منعقده بین سازمان منطقه آزاد قشم وسازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و همزمان با اجرای طرح سراسری مهر جاودان در کشور، صاحبان طرح های نیمه تمام صنعتی و معدنی با حداقل ۵۰ درصد پیشرفت، می توانند از تسهیلات ویژه این طرح ملی با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم بهره مند شوند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، طرح سراسری مهر جاودان را یک اقدام مهم و موثر اقتصادی و مزیت ساز برای صاحبان صنایع در مناطق آزاد کشور از جمله منطقه آزاد قشم برشمرد.
مهندس حیدری پور اذعان داشت: این اقدام دولت خدمتگزار با هدف حمایت و تکمیل طرح های نیمه تمام در سال جاری به اجر در می آید.
به گفته وی،این طرح مهم دولت موجب تکمیل پروژه های نیمه تمام در بخش صنعت و معدن در کل کشور از جمله منطقه آزاد قشم و اشتغال پایدار برای جوانان جویای کار خواهد شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از صاحبان طرح های صنعتی قشم خواست جهت کسب اطلاع از دریافت تسهیلات طرح مهر جاودان به مدیریت صنعت، معدن و تجارت منطقه آزاد قشم مراجعه نمایند.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۳۱۷۲۳۲۴۹۴۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.