تکنولوژی تولید پوشاک را وارد کشور کرده ایم

به گزارش ایرنا، ‘حمید امیر’ روز دوشنبه عنوان کرد: ایجاد برند ملی پوشاک برای کشوری مانند ایران که از دیرباز در زمینه صنعت نساجی صاحب نام بوده است، خلایی بود که سال ها احساس می شد.

وی اظهار داشت: قصد ما آن است که با ایجاد یک کلینیک پوشاک تمامی وسایل ساخت و تولید کت و شلوار، عطر و ادکلن، کیف و کفش و کمربند را که مورد نیاز یک مرد ایرانی است تامین کنیم.

مدیر عامل این شرکت تولیدی، تصریح کرد: در این شیوه تولید، یک فرد ایرانی با ورود به دستگاه اسکن، اندازه هایش برای تولید کت و شلوار گرفته شده و از سوی دیگر محصولی تحویل داده می شود که ما نام آن را پرو دیجیتال گذاشته ایم.

وی درباره صادرات محصولات تولیدی این شرکت افزود: در حال حاضر هدف ما واردات تکنولوژی از ترکیه و صادرات محصولات تولیدی به کشورهای عراق و سوریه است.

امیر، تامین پارچه با کیفیت در کشور را از دیگر مشکل سر راه تولید پوشاک دانست و تصریح کرد: در مذاکره با مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و با همکاری دبیر شورای اصناف، یک کارخانه پارچه بافی در اصفهان که ورشکسته شده بود را خریداری کردیم تا در کنار تولید پوشاک، پارچه را نیز خودمان تامین کنیم.

وی از همکاری مطلوب دولت در راستای ایجاد برند پوشاک ملی در کشور خبر داد و گفت: وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در خصوص تامین فاینانس کمک هایی به ما کرده است.

وی افزود:‌ همچنین به دستور وزیر ارشاد، مقرر شده تا مجله ای سه زبانه برای تبلیغات پوشاک منتشر شود و تقاضای دیگر ما از این وزارتخانه اجاره یا فروش سینمایی برای تبلیغات انحصاری پوشاک بوده است.

این فعال صنعتی در پایان گفت: تولید پوشاک در داخل کشور مقوله ای است که در کنار عواملی مانند همسایگی با کشوری نظیر ترکیه که در تلاش است تا قدرتی در صنعت نساجی جهان شود و همچنین سابقه درخشان ایران در خصوص تولید پوشاک باید جدی گرفته شود.

اقتصام**۱۶۰۱**۱۵۹۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۵۱۶۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.