تکواندوکاران خودران وفا بر سکوی قهرمانی ایستادند

۳۰م آذر ،

در پایان ششمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر بانوان در مرکز جهانی تهران هوگوپوشان تیم خودران وفا عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: در پیکارهای بین المللی جام فجر تکواندو بانوان که به صورت یک روزه در مرکز جهانی تهران و با حضور ۳۶ تکواندوکاربرگزار شد تیم های خودران وفا و هیئت قزوین از ایران و افغانستان با دو تیم، عراق و روسیه با یک ورزشکار شرکت داشتند که در پایان در وزن اول دینا پوریونسی از خودران وفا مدال طلا گرفت، پروین کشاورزی از هیئت قزوین نشان نقره گرفت و طاهره سبحانی از افغانستان ب همراه با ترافا نیومن حامد ازعراق به مداب برنز مشترک دست یافتند. در وزن دوم فریده رشیدی از خودران وفا و سمیه خان بایی از هیئت قزوین اول و دوم شدند و نماینده افغانستان بر سکوی سوم ایستاد. در وزن سوم پریسا قربانی از خودران وفا و نیلا شرمحمدی از افغانستان صاحب مدال طلا و نقره شدند و دو تکواندوکار افغانستانی به طور مشترک به مدال برنز رسیدند. در وزن چهارم سمانه رضایی از هیئت قزوین مدال طلا گرفت، ریحانه محمدی به مدال نقره رسید، و دو تکواندوکار افغانستان به طور مشترک به نشان برنز دست یافتند. در وزن پنجم مدال های طلا و نقره به پریسا فرشیدی از هیئت قزوین و زهرا مظفری از خودران وفا رسید و نمایندگان افغانستان به طور مشترک سوم شدند. در وزن ششم این مسابقات سولماز تیموری از خودران وفا و ساناز بحری از هیئت قزوین به ترتیب عناوین اول و دوم را کسب کردند و هوگوپوشان روسیه و افغانستان به نشان برنز مشترک رسیدنند. در وزن هفتم شکرانه ایزدی از قزوین مدال طلا گرفت، نرگس باقری از خودران وفا به نشان نقره رسید و نمایندگان افغانستان و عراق به طور مشترک سوم شدند.


بدین ترتیب در پایان این رقابت ها تیم خودران وفا تهران با چهار مدال طلا، سه نشان نقره و ۶۲ امتیازقهرمان شدند، هیئت قزوین با سه مدال طلا، سه نقره و ۵۲ امتیاز در مکان دوم ایستادند و تیم افغانستان با یک نقره و چهار برنز و۱۸ امتیاز در رده سوم جای گرفتند.

این مسابقات بر روی یک شیاپ چانگ و با حضور ۱۲ داور ایرانی برگزار شد.

برترین ها بدین ترتیب معرفی شدند:

سمانه رضلیی از هیات قزوین بهترین بازیکن
مریم آذر مهر از خودران وفا بهترین مربی
پروانه تهرانی و زیبا دودانگه بهتربن داور
شکیلا محمدی از افغانستان بهترین سرپرست/آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.