تلاشم در جهت افزایش کار آمدی شورا است/ مانعی بر سر شورا وجود ندارد

فروردین ۱۴۰۳

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت؛ تلاش شورا باید در جهت افزایش کار آمدی شورا باشد چرا که با افزایش کار آمدی شورا بسیاری اهداف و برنامه های عنوان شده به خودی خود حل خواهد شد.

مرتضی طلایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با بیان این مطلب افزود:  برنامه های شورای چهارم باید در راستای کار آمد تر کردن شورا باشد وتلاش خودم به شخصه نیز بر افزایش کارآمدی شورا است چرا که با افزایش کار آمدی شورا بسیاری اهداف و برنامه ها که به صورت موردی از آن نام می بریم نیز به خودی خود حل خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی  شهر تهران گفت: آنچه مهم تر است آن است شورا بتواند وظایف قانونی خود را به درستی انجام دهد و کار آن مبتنی بر مطالعه و کارشناسانه و عالمانه و نظارتش به صورت کامل و جامع بر همه ی مجموعه باشد تا بتوانیم یک شورای کار آمد داشته باشیم و نتیجه این شورای کار آمد پیشرفت امور و خدمت به مردم خواهد بود.

طلایی با اشاره به اولویت های کاری شورای چهارم اظهار داشت؛ با اولین دستور جلسه شورای چهارم انتخاب شهردار و همچنین تعیین زمن بررسی دستور جلسات آتی و نیز تعیین نماینده برای سایر جاهایی که باید شورا نماینده داشته باشد است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد؛ بررسی موضوعات شهری و پیگیری دیگر امور شهر منوط به انتخاب شهردار است که شهردار و شورا بر اساس اسناد فرادستی که وجود دارد برای اداره شهر برنامه ریزی خواهد کرد و خوشبختانه در حال حاضر مانعی بر سر شورا وجود ندارد. /ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.