تلاش‌ مسلمانان فرانسه برای تربیت صحیح نسل‌های آینده +عکس

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

این مرکز iبه عنوان مکانی برای تربیت اشخاصی معتقد و متعهد، از ۲۰ سال پیش تاسیس شده است و سعی دارد تا اشخاصی خداجو با توجه iبه نیازهای امروز مسلمانان در جوامع امروزی تربیت کند.

به گزارش تفسیری مجله شبانهممتازنیوز، مسلمانان فرانسه iبه عنوان بزرگترین اقلیت اسلامی در بین کشور های اروپایی iبه دنبال آن می باشند که در داخل خاک فرانسه iبه تربیت نسلی معتقد و پایبند iبه عقاید اسلامی بپردازد.

یکی از مراکز فعال در این زمینه، مدرسه اسلامی در ناحیه ” بورگاندی ” در مرکز فرانسه است که در حال حاضر با داشتن ۲۰۰ دانش آموز iبه تربیت نسل های آینده می پردازد.

در این مرکز iبه دانش آموزان اصول اسلامی ، قرآن کریم و همچنین ادبیات عربی iبه عنوان زبان مشترک مسلمانان آموزش داده می گردد. این مرکز iبه عنوان مکانی برای تربیت اشخاصی معتقد و متعهد، از ۲۰ سال پیش تاسیس شده است و سعی دارد تا اشخاصی خداجو  با توجه iبه نیازهای امروز مسلمانان در جوامع امروزی تربیت کند. iبها های این مدرسه توسط خیرین مسلمان که در نقاط مختلف دنیا زندگی می نمایند پرداخت می گردد.

در عین حال بسیاری از شاگردان این مدرسه علاقمند می باشند که بتوانند تا فضای ضد اسلامی موجود در فرانسه را تغییر دهند و iبه آنها تاکید می گردد که باید سعی نمایند iبه عنوان یک فرد شناخته شده مذهبی، چهره صحیحی از اسلام را ارائه نمایید.

با وجود این که کشور فرانسه حاوی بیشترین جمعیت مسلمان در بین کلیه کشور های اروپایی است اما متاسفانه دولت این کشور در سالهای اخیر قوانین ضد اسلامی بسیار خصوصا در حوزه حجاب را iبه تصویب رسانده است که زمینه ساز مشکلات فراوانی برای مردم مسلمان این کشور شده است اما مسلمانان این کشور دست از تلاش و فعالیت برنداشته اند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.