تلاش اپل برای توقف فروش محصولات قدیمی سامسونگ

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت اپل در تلاش است فروش محصولات قدیمی سامسونگ که مبتنی بر مجوزهای اولیه آن تولید شده و دیگر در بازار موجود نمی‌باشد را در کشور آمریکا متوقف کند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این شرکت تولیدکننده گوشی هوشمند آیفون روز جمعه از "لوسی کو"( Lucy Koh) قاضی دادگاه منطقه‌ای آمریکا در کالیفرنیا درخواست کرد تا فروش بیش از ۲۰ گوشی هوشمند و رایانه لوحی سامسونگ از جمله Galaxy S 4G و Galaxy Tab 10.1 را متوقف کند.
 
لازم به ذکر است که سال قبل بر اساس بررسی‌های صورت گرفته توسط یک دادگاه آمریکایی مشخص شد که این محصولات بر پایه حق امتیازهای شرکت اپل به تولید رسیده‌اند.
 
در حالی که قاضی "لوسی کو" درخواست اپل برای توقف فروش محصولات سامسونگ پس از حکم سال ۲۰۱۲ را رد کرد، دادگاه تجدیدنظر فدرال آمریکا در تاریخ ۱۸ نوامبر تصریح کرد که هدف فعالیت‌های خود در این زمینه را پیگیری کند.
 
لازم به ذکر است که دادگاه تجدید نظر واشنگتن در آمریکا در سال ۲۰۱۲ میلادی با بررسی پرونده قضایی اپل علیه سامسونگ اعلام کرد که در بعضی موارد تخلفاتی در این زمینه صورت گرفته است.
 
دو شرکت اپل و سامسونگ که از بزرگترین تولیدکنندگان تلفن‌همراه در جهان محسوب می‌شوند، تاکنون برای عدم رعایت حق امتیازها در جریان فعالیت‌های فناورانه خود میلیون‌ها دلار جریمه پرداخت کرده‌اند. دعوای قضایی بین دو شرکت اپل و سامسونگ از سال ۲۰۱۱ به بعد آغاز شد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.