تلاش اپوزیسیون خارج نشسین برای کمرنگ کردن همگرایی ملت ایران

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب گفت: اپوزیسیون خارج‌نشین با سناریوسازی در مورد وضعیت اقتصادی سعی می کند همگرایی میان ملت را کمرنگ کند.

پرویز سروری قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تناقض‌گویی‌های عناصر ضد انقلاب پیرامون مشکلات کشورمان در تامین مواد غذایی و مایحتاج مردم اظهار داشت:‌ جوسازی های رسانه ای اپوزیسیون خارج نشین تازگی ندارد و قطعا تلاش آنها برای کاهش همگرایی ملت بی نتیجه خواهد ماند.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب تصریح کرد: اپوزیسیون خارج‌نشین سعی دارد با دادن آدرس غلط ملت ایران را با یک جنگ روانی از آرمان‌های انقلابی دور کرده و تاثیرگذاری مستقیمی در داخل داشته باشد.

سروری بابیان اینکه مردم دنیا امروز همانند یک دهکده جهانی، به یکدیگر مرتبط شده اند افزود:‌ اکنون مرزهای گذشته در دنیا برچیده شده و امکان تهیه مواد مایحتاج فراهم شده و جمهوری اسلامی تاکنون با توجه به ظرفیت‌های داخلی خود توانسته نیازهای خود را تامین کند.

عضو جمعیت رهپویان انقلاب در پایان با اشاره به نقش جریان انحرافی در تناقض‌گویی‌های اپوزیسیون خارج‌نشین خاطرنشان کرد:‌ دست‌های پنهانی در داخل و خارج کشور سعی دارند با وارونه جلوه دادن وضعیت اقتصادی همگرایی در کشور را کاهش دهند و این در حالی است که ملت ایران با هوشیاری خود سناریوسازی این گرو‌ه‌ها را تاکنون خنثی کرده اند.

انتهای پیام/پ۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.