تلاش برای ممنوعیت فروش گوشی‌های سامسونگ

دور تازه حملات اپل به سامسونگ با تلاش برای ممنوع کردن فروش دو گوشی هوشمند و پرطرفدار این شرکت آغاز شده است.
به گزارش فارس به نقل از استاف، اپل قصد دارد به علت نقض حقوق مالکیت معنوی جلوی فروش گوشی هوشمند Galaxy S3 و مدل قدیمی تر Galaxy Note را بگیرد.
اپل مدعی است سامسونگ در زمینه طراحی مدل های مختلف تبلت و گوشی های هوشمند خود از این شرکت تقلید کرده و با طرح شکایتی در این زمینه در آمریکا موفق شد از سامسونگ یک میلیارد دلار غرامت بگیرد. دو طرف در چندین کشور دیگر دنیا هم درگیر منازعات حقوقی دنباله داری هستند.
اپل می گوید تقلید از خلاقیت این شرکت محدود به ظاهر گوشی های سامسونگ نیست و این شرکت حتی ویژگی ها، سبک طراحی و جزییات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های خود را به طور کامل از اپل کپی برداری کرده است.
پیش از این اپل برای ممنوع کردن فروش مدل های Galaxy S 4G،Galaxy S2 AT&T model, Galaxy S2 Skyrocket، Galaxy S2 T-Mobile model، Galaxy S2 Epic 4G، Galaxy S Showcase، Droid Charge و Galaxy Prevail گوشی های هوشمند سامسونگ هم تلاش کرده بود.
دو طرف از سال ۲۰۱۱ درگیر نبرد با یکدیگر هستند و هم اکنون ۵۰ شکایت در زمینه سرقت حق اختراع یکدیگر را در ۱۰ کشور جهان بر ضد هم تقدیم دادگاه کرده اند. تصمیم گیری نهایی در مورد ممنوعیت فروش گوشی های سامسونگ ۲۰ سپتامبر اتخاذ خواهد شد.


iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.